.. het hartje te beluisteren met Angelsounds?! Gisteren bij de verloskundige was het hartje luid en duidelijk te horen en kon ze 'm ook direct vinden. Thuis wilde ik het aan mannetjelief laten horen en kon ik het hartje niet meer vinden.. Ik heb gisteren babyolie (Etos eigen merk) gekocht en m'n buik goed vet gemaakt.. Maar hoorde vrij weinig.. later dacht ik het gevonden te hebben, maar dat was waarschijnlijk mijn eigen hartslag want deze was vrij laag. Wat kan ik doen om hartje makkelijker te vinden of kan ik dat met huis apparatuur nog niet vinden omdat ik nog maar 13.5 dagen ben... Maak me nog niet echt ongerust, maar vindt het wel frustrerend. Of doe ik iets verkeerd? Iemand tips?!
Waouwww kan je dat ook zelf met een of ander apperatuur ( sorry ik kan dom over komen maar weet het echt niet ) SOwwww dat lijkt mij echt te gek
Als het goed is zou je het met de Angelsound ook moeten kunnen horen. Waarschijnlijk is het hartje goed te horen of in de verte zeg maar, als je het apparaatje op je onderbuik plaatst bij je schaambeentje. Ik moest het apparaatje overigens behoorlijk tegen mijn buik drukken om het te kunnen horen. Je moet er echt even geduld mee hebben het kan best een kwartier duren eer je het hartje hebt gevonden. Dus goed de tijd er voor nemen. Succes!
Bij 13 weken zou je het hartje met een Angelsound moeten kunnen horen, maar als jouw placenta bijvoorbeeld aan de voorkant ligt, is het soms lastig! Geen zorgen maken, gewoon later nog eens proberen.... Bij mij kon ik het hartje het beste vinden als ik plat op mijn rug lag en heel laag (blaashoogte) ging luisteren. Veel olie en best een beetje duwen (niet te hard natuurlijk), want als je erg heel zachtjes over je huid gaat hoor je ook niets.
even de hoofdtelefoon veranderen! ik hoorde het met 15 weken ook niet toen heb ik de oordoppjes van mijn mp3 erin gedaan! en toen hoorde ik hem in 1 keer
Oké.. en een volle blaas? Zou dat helpen? Wil het zó graag nog een keer horen.. @ tirtilisko - Ja, je kunt het gewoon bij de Kijkshop of via internet kopen!
Ja ik heb het net even op googele gezocht maar te gek joh ik hoor hier echt voor het eerst over en het is maar 44 euro niet zo kei duur. Ik heb zelfs op de site naar zo een demo geluisterd leuk joh
Bo20 -> je moet echt goed laag zitten. en behoorlijk drukken.. Als je je eigen hartslag wel hoort, moet je nog lager zitten, dan hoor je het wel.. Anders in een half zittende/liggende houding proberen. Heb je meer kans dat je het dan wel vind! En heel langzaam van links naar rechts gaan bewegen met de angerlsound.. En zoals ik al eerder zei, echt heel laag zitten ( vaak nog bij de schaamhaar, of er net iets boven..)
Wat ook wil werken is dat ronde ding niet plat op je buik zetten, maar een beetje gekanteld erop zetten. 't Is een beetje moeilijk uitleggen wat ik nou precies bedoel. Ik merk dat wanneer ik het hartje een beetje vaag hoor en dat doe het geluid opeens veel sterker wordt. Ook gebruik ik geen olie, maar oliegel. Ikzelf vind dat nog beter geleiden. Oh ja, mijn placenta ligt aan de voorkant en kan het hartje altijd prima vinden. Moet er wel bij vertellen dat ik de Angelsounds pas bij 15 weken heb aangeschaft... Succes!
YES! Gisteren hebben mijn mannetje en ik de kleine gehoord! Had zwangerschapsolie gebruikt i.p.v. babyolie (glijdt beter) en ik ben inderdaad laag gaan zitten... Het was geweldig! Eerst hoorde je ook nog beweeg geluiden en later toen ik een tijdje luisteren was het hartje gewoon rustig en constant.. (slapen?) ..Haha.. Echt hartverwarmend! Raad het iedereen aan.. En bedankt meiden voor de tips!
Ook bij ons was het koptelefoontje waardeloos, met andere dopjes konden we het ineens wel horen. En idd in het begin zooo laag zitten