baby voelen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door carmpje, 10 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carmpje

carmpje Actief lid

11 okt 2006
    148
    1
    0
    als je je baby voelt voor de eerste keer, bij je eerste zwangerschap, hoe weet je dan of het je darmen zijn of je baby?
    ik voel af en toe wel wat, maar twijfel dan of het niet mijn darmen zijn.
    Is dit verschil duidelijk te merken of moet je het gewoon weten, door bijvoorbeeld ervaringen van eerdere zwangerschap(pen)?

2. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Aan het begin zal je nog twijfelen, maar op een gegeven moment voel je dat gevoel steeds vaker en duidelijker en dan kan je er niet meer om heen dat het de kleine is. Ik denlk dat je nu al de baby voelt, maar het kan in het begin vaak erg op geplop of gerommel van je darmen lijken, schrijf iig op wanneer je het voor het eerst gevoeld hebt want over een tijdje ben je dat misschien vergeten en dan blijkt het al die tijd wel de baby geweest te zijn, leuk voor in het zw. schapsdagboek!

3. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

ik vond dat ook moeilijk, en inderdaad na verloop van tijd weet je dat het je beebje was.

een paar vergelijkingen maken het makkelijker te herkennen.
    leg je handpalm tegen je wang en druk met je tong tegen de binnenkant van je wang.

ik vond de eerste bewegingen aanvoelen alsof er een luchtbelletje knapte tegen mijn buikwand aan. heel bijzonder gevoel.

4. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Ik voelde het op eerste kerstdag heel duidelijk en wist toen zeker dat het de beeb was. Hele zachte plopjes tegen mijn buik.
    mss dat ik het daarvoor ook wel heb gevoeld maar niet herkend :)

5. carmpje

carmpje Actief lid

11 okt 2006
    148
    1
    0
    ik heb de afgelopen dagen soort van plopjes/golfjes gevoeld.
    maar ik heb dat ook wel eens gehad als er bijvoorbeeld lucht door mijn darmen ging.
    Ik kan niet wachten tot ik echt zeker weet dat het de kleine is!

Deel Deze Pagina