Ik vraag me af of jullie ook het geslacht konden laten bekijken bij de 20 weken echo. Ik heb mijn echo 11 januari en toen ik mijn verloskundige hiernaar vroeg zei ze dat ze dacht dat ze hier niet naar willen kijken Ik moet trouwens naar Vita in Groningen, misschien dat iemand hier al eens voor een 20 weken echo is geweest?
Ik heb de 20 weken echo 18 januari. Ik heb gevraagd aan het buro of ze daar naar willen kijken en ze zei als wij dat willen dat dat zeker zullen doen.
ik weet van de mensen in mijn omgeving dat ze dat wel doen als je het wilt weten. toen ik in verwachting was van anne kreeg je met 20 weken geen echo. kon je alleen op eigen kosten een pret echo laten maken. hier bij ons doet de echoscopist de echo ook en niet de gyn dus er word toch ook meer tijd voor vrij gemaakt. groetjes van patricia
Volgens mij weten de meeste het juist via de 20 weken echo. Gewoon vragen hoor (als je het wilt weten)!
Wij wouden het ook graag horen met de 20 weken echo maar ons ventje (weten we nu) lag er niet goed voor. Dan gaan ze niet uitgebreid de moeite nemen om het toch proberen te vinden, is mijn ervaring in ieder geval. Maar normaal zullen ze er vast wel even naar willen kijken!
ja bij ons werd er gevraagt of we het geslacht wilden weten en als ze het niet vragen kan je het altijd zelf nog eens vragen