Wat is hij mooi!

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Bianca, 27 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bianca

Bianca Fanatiek lid

5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    Ik ben echt dolgelukkig vandaag! We hadden onze eerste 3D/4D echo. De beelden zijn niet super duidelijk door mijn niet zo helder vruchtwater maar toch duidelijk genoeg om onze trekken in onze zoon terug te vinden. Hij is zo mooi en volmaakt! Gewoon perfect! Zijn papa was super fier op zijn zoon! Ik heb nog maar weinig mijn man zo zien glunderen als tijdens deze sessie en vooral als we het aan de familie lieten zien!
    Onze kleine schat liet ook duidelijk zien dat hij nog steeds een ventje is!
    Ik heb ondertussen de foto's al 1000 keer bekeken en de dvd al zeker 3 keer gezien! Met tranen in m'n ogen. We mochten liedjes meedoen die zij dan op de dvd zette. We hebben gekozen voor Marco Borsato - slaap maar, Brayn adams - i'm ready en Celine Dion - A new day.
    Ik kan niet wachten om hem in mijn armen te houden.

Moest ik even laten weten!

Groetjes
    een dolgelukkige en fiere mama in spe!

2. Niet meer actief

Oh, wat heerlijk Bianca.... Zo wordt het natuurlijk nog tastbaarder allemaal. Nog even geduld, dan kun je jouw kleine mannetje inderdaad lekker vasthouden :D

3. amilah

amilah Fanatiek lid

28 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Gemert, Utrecht en Amsterdam Den Bosch? lol
    Leuk zeg Bianca, dat lijkt me echt mooi om te zien zo'n 3D echo. En ook leuk dat je man zo trots is.. Je zit vast continu naar die dvd te kijken. Ik wet nog toen ik net mijn echofotos had dat ik er ook de hele tijd naar zat te kijken..

4. Niet meer actief

leuk is dat he...

toen wij de 24e een pretecho kregen zagen we heel duidelijk dat ons zoontje precies op zijn vader lijkt (qua gezicht en volgens mijn man ook qua *piep* ;) )

geniet er maar lekker van, ik sleep de foto's ook overal mee naartoe en zodra het kan kijk ik er weer naar!

Deel Deze Pagina