Een tijdje terug hebben we een 3D-pretecho laten maken en daarop was te zien dat we een zoontje krijgen. Maar dan lees je wel eens wat op internet en hoor je wat om je heen. Zo van: bij die zeiden ze een meisje en het werd een jongen of juist net andersom. Ben zooooo onzeker! Vanavond krijgen we nog een 3D-echo dus hoop dat ze het (weer) kunnen zien dat het een jongen is. Mijn vraag is eigenlijk: Zijn er mensen hier dus van te voren wisten dat het een jongen zou worden en het werd een meisje of andersom? Gr Otje P.s. Er staat een foto in mijn album van het geslacht van onze zoon (hoop ik )
Ik heb er geen ervaring mee dat het geslacht anders uitwijst dan voorspelt. Maar als ik naar jou echo kijk, denk ik toch echt dat je een zoontje krijgt hoor. Je kan vaak aan degene die de echo uitvoert wel vragen hoe zeker ze het geslacht kunnen bepalen. Bij ons kon ze het zelfs voor 100% met zekerheid zeggen. Bij onze dochter hadden ze het ook goed, en ik denk, dat ze er nu ook niet naast zitten. Gezien mijn geslachtsfoto dan he Veel plezier vanavond met de echo, en ik denk dat je weer te horen gaat krijgen dat jullie een zoon verwachten Groetjes
Jolanda, Thnx voor je berichtje! Enne... de echo hebben we gehad en we krijgen nog steeds een zoon!!! Gr Otje P.s. foto's van 3D echo in mijn album!
Ik had ook niet anders varwacht dat het nog steeds een zoon zou worden Je hebt hele mooie echo foto's hoor, mooi duidelijk. Ennuh..... geen zorgen meer of ze het juist hebben he