Ben nu bijna 8 weken zwanger en krijg straks de eerste echo om te kijken of het hartje klopt enz.. Vind het echt super spannend omdat ik het allemaal nog niet kan geloven.
Hallo.Set, en hoe ging het? Ik had vandaag ook mijn eerste echo en alles was goed Was wel 2 dagen minder ver dan ik dacht (7+6 ipv 8+1) maar ja, wat maakt het uit. Het hartje klopte in ieder geval goed en regelmatig, erg fijn
Bij mij was gelukkig ook alles goed! Hartje zien kloppen dus helemaal blij!! Ik was 1 dag verder dan ik dacht precies 8 weken. Gefeliciteerd hoor
Gefeliciteerd meiden!!! Ik vind het ook heel spannend. Over twee weken heb ik de 8 wkn echo. Hopelijk krijg ik dan ook positief nieuws! blijft spannend!
Van harte meiden! Voor mij is het de derde keer, maar heb me nog nooit zoveel zorgen gemaakt. 3 weken geleden had ik een bloeding en ik dacht dat het mis was. Vroege echo gehad vorige week, er was een hematoom te zien en wat 'zwangerschapsresten'. Teleurstelling en verdriet. Maar toen ze bijna klaar was zag ze toch een vruchtzak met misschien een dooierzakje, dus nu krijg ik vrijdag nog een echo - er is nog hoop! Ik zou dan zo'n 7wk3d zijn, dus dan moet er wel echt iets te zien zijn. Wat duurt dat lang zeg....
Spekky, heel veel sterkte en succes vrijdag!! En Set, fijn dat ook bij jou alles goed was! gefeliciteerd!!!
Wow wat spannend zeg wat zullen de dagen lang duren voor jou tot de echo. Blijven hopen op een wonder! Dank je wel zomersproet! Voel je je goed of heb je veel last van kwaaltjes?
ik heb vorige week ook mijn echo gehad en alles was goed..het is de 3rde zwangeschap maar het blijft toch weer spannend elke keer.
Ja ik geloof het gelijk dat het elke keer weer spannend is. Ik heb weer een echo over 1,5 week. Ben dan 10 weken en 1 dag. Echt spannend weer! Je voelt wel wat aan je lichaam maar verder heb je geen idee wat er zich van binnen allemaal afspeelt.