Wat een rare reactie. Nou ik vind het heel normaal dat je heel erg bezig bent met je kindje En trouwens, de opmerking gezondheid is het belangrijkste is best pijnlijk voor mama's die een kindje hebben wat niet helemaal gezond is. Realiseren veel mensen zich niet. Je houdt van je kindje hoe dan ook!
Staat er ergens dat ik dat niet belangrijk vind? We hebben bij de echo eerst gehoord hoe het met de orgaantjes en de hersentjes was. Dit was gelukkig allemaal goed. Maakt ook niet uit is alleen zo rot als iemand je iets met 100% zekerheid zegt en achteraf blijkt het niet zo te zijn Precies wat nuage zegt, mijn verloskundige durfde niks te zeggen, ze lag er niet goed voor toen. Ik ben bij echopraktijk de linde geweest en alleen maar goede verhalen over haar gehoord. Ze deed het ook erg leuk! En tsja dat ik me druk maak? Misschien kan niemand in mijn hoofd kijken & weet ik zelf ook niet waarom..
Natuurlijk maak je je hier druk over haha het is toch nogal wat! Als het geslacht van je kind je niet opwindt wat dan wel hihi
Ik snap je heel goed! Wij gaan als maandag nog een keer naar dr papa!!! Ben erg nieuwsgierig of hij met hetzelfde geslacht aankomt als vorige week
Sorry begrijp ik het nou verkeerd maar zeg je nou echt dat je nachtmerries krijgt als het blijkt dat het misschien geen meisje kan zijn maar een jongen? Ik bedoel ben ik de enige die dat egoïstisch vind? Klinkt cliché dit maar gezondheid van je kleine uk is wayyyy belangrijker..
Volgens mij kan je niet goed lezen? Waar heb ik dat geschreven. vind veel dames hier beetje raar & onaardig Ik ga nieteens in op je reactie, begin eerst maar 's goed te lezen
Ik denk dat dat komt omdat je nogal obsessief bezig bent om de bevestiging te krijgen dat het een meisje is. Je geeft aan dat je angstig bent dat het op het einde niet zo blijkt te zijn (dus dat je een jongen krijgt ipv een meisje). Als je geen (sterke) voorkeur zou hebben en alleen angstig zou zijn dat het niet zo is zou je alle aankopen neutraal kunnen houden. Maar ik denk eerder dat je een sterke voorkeur voor een meid hebt en het moeilijk vindt om te geloven dat het een meid is.
Ik zou je eerlijk zeggen, ik heb al die tijd gedacht dat het een jongetje zou worden.. Waarom weet ik niet, ja ik vind het allebei leuk maar ik ben gek op roze&strikjes. dat neemt niet weg dat ik ook met een jongen heel blij zou zijn. Vind het een beetje raar dat sommige dames hier zo bevooroordeeld zijn& wss maar de helft goed lezen. Kan het idd niet geloven, ook omdat ik al die tijd echt dacht dat het een knul zou worden.
ik kan me voorstellen dat als je een geslachtsbepaling laat doen, je er zoveel mogelijk van opaan wilt kunnen dat het klopt. Je gaat je erop instellen dat er jongen/meisje komt. Als dat achteraf niet klopt is dat toch een omschakeling(en nee niet omdat je dan ineens minder van het kind houdt, dat gebeurt heus niet).Een van mijn beste vriendinnen heeft dit meegemaakt. Joanne kan me voorstellen dat je graag veel bevestiging wilt hebben dat het klopt.
Dankjewel fiora! Hoe jij het verteld klopt precies zoals il het wou zeggen maar ik voelde me niet geroepen om versntwoording af te leggen aan mensen die ik niet ken. Maar wat jij zegt klopt precies
Ik was ook heel onzeker , kreeg met 15 weken geslachtsbepaling moest 3x terug komen want mijn mannetje lag met zijn beentjes of handjes er voor of zijn kontje ver weg in de placenta.... Nou de 3e keer het is een jongen ik was in shock huh een jongen ik geloofden er niks van. Ben wel gaan winkelen maar heb alle kaartjes eraan gelaten en bonnetjes bewaard haha. Nou toen kreeg ik de 20 weken echo , ze zetten het echo apparaat op mijn buik trok hem gelijk weg en vroeg wil je weten wat het wordt ? Ik zeg als het goed is een jongen... Ze plaatst dat ding weer op mijn buik en zegt ja dat weet ik wel zeker. Kleine lag met de beneden helemaal wijd en had een grote piemel haha. Naja vergeleken met 16 weken en 20 weken dan in iedergeval Ik denk dat je er tegenwoordig wel van uit kan gaan dat echo bedrijven het goed hebben. Al heb je altijd verhalen van : eerst jongen toen meisje e.d. Maar dat is maar zo weinig als je in het totaal bekijkt. Lekker genieten !!
Geen dank hoor. Inderdaad je bent niemand hier verantwoording schuldig. Ik vind het persoonlijk ook niet netjes dat sommige mensen zelf bedachte conclusies aan jouw berichtjes verbinden, met dingen komen die je nooit hebt geschreven.
lol, maar je vraagt wel meningen en bevestigingen van mensen die je niet kent? Ik denk dat die reacties komen, omdat je om de zoveel uur opnieuw je twijfels uit, en blijft vragen om bevestiging. Dat komt obsessief over. Ik snap dat je zeker wilt zijn van het geslacht na een echo. Maar als de echoscopiste zo overtuigd is, kan je er wel van op aan hoor. Ga lekker genieten en probeer die twijfels niet de overhand te laten krijgen.
Ik snap wat je bedoelt juels, maar het is wat fiora zegt, niemand hoeft een eigen draai te geven aan de dingen die ik zeg. Het is niet echt leuk om te moeten horen van "als het een jongen was was je niet blij ghweest" wie zijn hun om dat te zeggen? Vanaf de dag dat ik het wist heb ik alleen maar tranen van blijdschap gehad. Ondanks ofnhet nou een meid of een jongen is.. Maargoed.. Misschien beter om deze topic dan nu te sluiten?! Ik heb geen zin in eeuwige discussie en verantwoordingen en me daarna rot te voelen terwijl ik weet dat dat niet hoeft