Vanmorgen een pretecho gehad, zo leuk weer! Onze eerste zoon bewoog zelden tijdens de echo's, maar zoonlief nr 2 des te meer!
Wauw mooie foto's. Ons ukkie was afgelopen week ook zo'n draaikont op de echo. Echt geweldig om te zien. Voel je het ook al bewegen?
Dank je wel. Niet heel erg, want mijn placenta ligt voor. Daarom was het ook al een wonder dat het beeld zo mooi was. Jij wel al veel beweging?
Heel mooi! Het blijft bijzonder dat een kindje al zo snel 'af' uitziet (is ie natuurlijk nog lang niet)... Bij mijn vorige zwangerschap een 3D/4D echo gehad met 28 weken. Was ook mooi, maar doe het niet meer... Leuk voor een eerste keer!
Wij doen nu juist weer hetzelfde pakket aan pretecho's (3). Zou later niet van mijn ene kind meer willen hebben dan van de ander. Daar zou ik zelf moeite mee hebben. Deze tweede zws is al zo anders dan de eerste.
Ik heb de echo foto's misschien 1 x bekeken erna. Ik vond het mooi, maar voor een keer. We vobden het in het begin heel gek om je kind zo te zien in je buik. Het voelde alsof we naar andermans kind keken. Misschien is het daarom dat we niet per se nog een keer zo'n echo willen.
Hoop dat wij op 17 januari ook zulke mooie plaatjes krijgen! (Onze uk is niet één die graag meewerkt...)
Hahaha, hier tijdens de combinatietest ook niet, maar nu wel. Het voordeel van deze spruit tov ons zoontje, is dat deze continu beweegt, wat dus heel leuke beelden geeft en als hij dan een keertje verkeerd ligt, draait hij zo weer goed. Hugo sliep hele echo's en dat is ook niet zo leuk.