Geslachtsbepaling bloed

Discussie in 'De lounge' gestart door Kim11, 22 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knap

knap Niet meer actief

Weet niet hoe lang ze precies nog heeft maar met 12/13 weken zwangerschap kan je een vlokken test laten doen en dat duur 10/14 dagen voor de uitslag. Dan kunnen ze ook zien wat voor geslacht een kindje heeft maar dan praat ik nog over minimaal 2 maanden.

2. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    ik heb geen antwoord je op je vraag maar ik wil je via deze weg heel veel sterkte wensen!
    ik hoop dat de meiden hier je kunnen helpen.

3. tuc

tuc Niet meer actief

wilde je even heel veel sterkte wensen, van die testen helaas geen verstand, dus daar kan ik je niet mee helpen.

4. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ontzettend veel sterkte! Leven en dood staan echt dicht bij elkaar zo... :(

5. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    ik kan je helaas niet helpen. Ik zou ook naar het ziekenhuis bellen en de situatie uitleggen en vragen of zij wat voor je kunnen betekenen. Zo niet, dan weten zij misschien wel waar het wel kan.
    Heel veel sterkte de komende tijd. Ik hoop dat je het nog aan je moeder kan vertellen.

6. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Volgenmsij is dat in belgie inderdaad, en wat ik me herriner gelezen te hebben in d etelegraaf ook in duitsland. ( sinds kort)

7. Frommeltje

Frommeltje Fanatiek lid

26 dec 2010
    1.086
    0
    0
    Meid, ik kan je ook niet helpen, ik heb geen idee maar ik vind je verhaal zo triest, kan het niet zomaar wegklikken! Ik wil je heel veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd. Neem er ook de tijd voor.... x

8. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Echo gaat niet lukken dames, in de 12e week zal ik bij haar zijn.

Ik had inderdaad ook iets gelezen over belgië. Maar dan kun je toch niet zomaar even bellen voor een afspraak lijkt mij?

Hoop dat de huisarts maandag een idee heeft. Misschien kan ze zelf wel bloed opsturen. Ik heb geen idee wat een huisarts wel of niet mag.

9. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

ik kan niet helaas niet werken
    maar wil je wel onwijs veel sterkte wensen

10. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    Ik wens jullie heel veel sterkte!

Ik wist het bij de 12 +2 weken toen ik de nekplooimeting liet doen hier in het ziekenhuis en andere manier zou ik echt niet weten.
    Hoop dat het je lukt om je moeder het geslacht van je baby te vertellen nogmaals heel veel sterkte.

11. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Echo zou dan echt met 11 weken al moeten. Dat is haast niet te doen..

12. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.518
    14.020
    113
    Vrouw
    Heb de rest vd reacties niet gelezen. Maar vanaf 5 weken kan je via het bloed het geslacht zien. Kon eerst alleen in het buitenland maar nu ook in Nederland. Volgens mij kan het in elk geval bij het LUMC, maar ik denk wel bij de meeste universitaire ziekenhuizen. Neem even contact op met de gyn of de afdeling genetica.
    Heel veel succes ermee en heel veel sterkte met de rest vd situatie.

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

je mag toch ook altijd gewoon naar belgie naar het zk voor behandelingen?

14. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Nou ik neem aan dat je best naar België kan. Maar ik heb geen medische indicatie oid.

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

belgie werkt toch ook met priveklinieken?

16. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Ik heb geen idee.. Kom er nooit..

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

18. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Ik wil je allereerst heel veel sterkte, kracht en liefde toewensen voor de komende tijd.

Ik vroeg me af, en vergeef me als het al geschreven is want ik heb niet alle reacties gelezen, of je verloskundige, huisarts of gynaecoloog je niet verder kan helpen? Ik kan me voorstellen als jij de situatie uitlegt ze best even na willen vragen of dit mogelijk is.

19. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.518
    14.020
    113
    Vrouw
  20. Suzanne1984

Suzanne1984 Fanatiek lid

30 dec 2011
    1.613
    0
    36
    Ik heb niet alle reacties gelezen hoor en misschien zeg ik ook wel iets heel raars, maar middels een vruchtwater punctie kunnen ze toch DNA van de baby winnen? Of een vlokkentest? Misschien kan het allemaal niet hoor, maar dit schoot me te binnen.

Heel veel sterkte

Deel Deze Pagina