Hier bij pretecho 99% zekerheid met 15 weken. Week erop 100% duidelijk. Krijg jij bij ieder bezoek aan de vk een echo eigenlijk? Dat is nl niet standaard, niet dat je dit verwacht en dat t tegenvalt.
Ik heb met 13+6 een pretecho gehad voor de geslachtsbepaling en bij mij zag ze vrijwel direct dat het een jongetje was. Bij alle andere echo's die ik gehad heb werd hetzelfde gezegt, en het klopte ook!
Wij zijn ook voor een pret echo geweest met 13 weken en echt iedereen dacht een jongen.. het is toch een meisje!!!
Dank voor jullie reacties! Toevallig heeft een vriendin ook een pretecho laten maken, zou een meisje zijn, dus dit heeft ze 4 weken lang gedacht, maar tijdens de 20weken echo zat er toch echt een piemeltje aan! Daarom twijfel ik een beetje om het met 14 weken al te doen..
Op 13 weken was het een meisje en op 16 een jongen nu wisten we op 13.4 door de nipt dat het echt een jongen zou worden, maar zou dus even wachten tot je 16 weken bent .
Bij 13 weken, combinatietest, gaf men aan met 80% zekerheid dat het een jongetje zou worden.... Maar met 20 weken wist men weer zeker dat het een meisje wordt.
Haha! Naja je weet het natuurlijk nooit 100% zeker, tot het geboren is. Maar ik kan ook niet langer wachten dus heb donderdag avond een pret echo in gepland! Wel aangegeven dat ik het best eng vind, dit omdat bij mijn vriendin het dus ''verkeerd'' aangegeven is. Maar ze was vrij stellig over dat als ze het zien, het ook eigenlijk vrijwel altijd goed is. En als ze twijfelen, dit ook eerlijk zullen aangeven en dan mag je terug komen. De enige twijfel lijkt me te kunnen zitten als ze een meisje zeggen, dit omdat een jongetje natuurlijk geen meisje meer kan worden haha.