Lieve mama's Ik heb een vraag ik ben nu zwanger van me derde kindje... Jongetje van 5-1-2015 Meisje van 29-5-2013 Nu ben ik 9 week zwanger en kwamen ze er achter dat ik vier cysten heb in me buik.. 2 van 4 bij 4 en 2 van 2,5 bij 2 Nu vroeg ik me af wie dit nog meer heeft gehad en of iemand met mij hun ervaring wil delen mijn verloskundige heeft me nu door gestuurd na zhuis
Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap! Aan het begin van m'n zwangerschap werd er bij mij 1 cyste ontdekt bij m'n linker eierstok. Een flinke, weet de exacte afmetingen niet meer, maar volgens mij ook rond de 4x4. Ik hoefde niet naar het ziekenhuis, maar bij pijnklachten moest ik direct aan de bel trekken. Ik kreeg toen met 8 en 10 weken nog een echo, met de termijnecho was de cyste helemaal verdwenen. Ze vertelde mij dat het vaker schijnt voor te komen en dat de cyste min of meer onderdeel van de zwangerschap was. Daarom werd er ook niets aan gedaan. Hoe het met meerdere cyste zit weet ik niet. Ik weet wel dat het voor mij de zwangerschap extra spannend maakte, maar dat kwam ook door een hematoom in m'n baarmoeder en daardoor bloedverlies. Heel veel succes en sterkte. Ik hoop dat je een voorspoedige zwangerschap hebt!