ik heb afgelopen vrijdag de geslachtsbepaling echo laten doen. en het is weer een jochie maar nu lag hij heel erg met zijn beentjes opgetrokken en er is niet van onder zijn billentjes gekeken zeg maar. nu elke keer als ik de echo bekijk ga ik twijfelen. is het echt een jochie of is het een voetje wat ze omcirkeld heeft ( omdat hij zo met ze beentjes opgetrokken lag ) echo is gemaakt met 17 weken. wat denken jullie is het een voetje of ze piemeltje wat omcirkeld is?
Bedankt meiden! ik was er ook 100 prccent zeker van! maar me moeder zei volgens mij is dat een opgetrokken beentje met een voetje eraan. en hoe vaker ik het ging bekijken hoe meer ik ging twijfelen of het geen voetje was wat omcirkeld was
Dan moet het een voetje zijn wat lijkt op een piemeltje met een balzak. Dit is echt een jongetje hoor!
Thanx! Bij me zoontje was het voor mij zo overduidelijk en als ik ze naast elkaar houd lijkt dit alleen maar meer een voetje. maar daar was ik ook 22 weken met geslachtsbepaling en hier 17 weken Ik ga nu niet meer twijfelen en ga nu lekker genieten van dat drukke mannetje in me buik