Geslachtsbepaling fout

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door anoooniempje, 5 sep 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SiMaNo

    SiMaNo Actief lid

    11 feb 2019
    213
    112
    43
    Precies! Maar tekst was voldoende geweest.
     
  2. anoooniempje

    5 sep 2020
    16
    15
    3
    Ik heb alleen mijn verhaal gedeeld. Pas dagen later foto's van de echo op vraag van iemand hier. Heb niemand gevraagd; wat denk jij???

    Daarnaast heb ik een GESLACHT bepaling gehad. Geen gewone echo met 13 weken. Er zijn genoeg praktijken die dit aanbieden. Volgens mij heb ik niks geks, vreemd of illegaal gedaan.

    Kan prima wachten tot de volgende echo ;) mag het spannend vinden lijkt me, is geen ongezonde reactie.
    Heb enkel alleen mn verhaal willen delen en ervaringen van ander. Geen adviezen over wel/niet betrouwbaar of hoe "dom en oppervlakkig ik ben als alleen t geslacht me boeit"
     
    Cedi en Linda89 vinden dit leuk.
  3. Orchidea

    Orchidea Bekend lid

    1 jun 2018
    857
    516
    93
    Vrouw
    Ik moet eerlijk zeggen, misschien was ik ook wel “obsessief” na het geslacht van onze baby. Wij wilde in November 2018 voor een tweede gaan, daarna kregen we in Maart 2019 met 5 weken een miskraam. Ondertussen zaten we sinds 2020 in het fertiliteits traject en godzijdank, in Mei een positieve test, met gelukkig... een plakker. Maar ik ben zo zo zo bang geweest, deze zwangerschap is zo anders dan de vorige van mij dochter, geen tot weinig symptomen, doe wat bloedverlies door bm die te laag ligt. Etc etc. Ik wilde ook graag vroeg weten wat het geslacht was omdat ik heel erg het gevoel had voor de twintig weken, voor er enigszins wat getrappel was in mijn buik, want voor de 14 weken is dat nog niet zo, maar ik heb heel lang dat angstige gevoel gehad dat het nog mis ging. Ik wilde graag het geslacht weten mocht ik het moeten afsluiten, het een naam kunnen geven. Het had voor mij emotionele waarde. Dat mocht het mis gaan, hij of zij een naam had gehad. Het heeft dus niets te maken met een voorkeur, ik was enorm blij gewest met beide. Het is voor ons al een geschenk aangezien wij 20 maand bezig zijn geweest.. en dat is heftig, tuurlijk zullen er dames zijn met “nog heftigere” verhalen, maar misschien heeft TS ook wel zo’n verhaal, en dan snap ik ergens wel het verlangen om het te weten. Je bent ergens gewoon nieuwschierig, en ook wij hebben de gok genomen om met 14+1 een geslachtsbepaling te doen, en gelukkig was deze correct ook bij de twintig weken echo. Verder, hoop ik dat je snel een juiste geslachtsbepaling krijgt TS. Het is ook gewoon leuk om te weten.
     
    Mama to B vindt dit leuk.
  4. anoooniempje

    5 sep 2020
    16
    15
    3
    Het is een jongetje
     
    Macadayna, Junirose, Maev en 9 anderen vinden dit leuk.
  5. Loveischocola

    Loveischocola VIP lid

    11 jan 2019
    11.928
    12.399
    113
    Vrouw
    Wat leuk! Nu lekker genieten ❤️
     
  6. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.579
    15.060
    113
    Nabij Utrecht
    :)
    Gefeliciteerd!!

    Heb je een foto om te delen??
     
  7. Mama to B

    Mama to B Fanatiek lid

    22 sep 2015
    1.408
    1.175
    113
    gefeliciteerd!!
     
  8. linkiepinkie

    linkiepinkie Niet meer actief

    Gefeliciteerd!
     

Deel Deze Pagina