Ben benieuwd wat jullie doen, wel of niet weten wat het kindje in je buik is, een jongetje of een meisje. En alleen voor jullie als je het weet of gewoon iedereen?
Kwil het heel graag weten. Eigenlijk alleen voor ons tweetjes, maar vragen mensen het. Dan zou k niet liegen en het gwn zeggen als k het wist.
Bij Levi wilde ik het graag weten,maar mijn man niet. Gelukkig had Levi goed geluisterd naar mijn instructies en lag hij met de 20 weken echo met zijn benen wijd Toen was hubbie apetrots en iedereen mocht het weten. Nu willen we het weer weten, ook voor de praktische kant. is het een jongetje hoeven we qua kleding niets meer te kopen ect.
Bij Justin wou ik het weten, bij Colin niet. En dat vond ik toch veel leuker. Als we nu zwanger worden willen we het NIET weten en echt een verassing laten. Met Justin hadden we het iedereen verteld, ik kan namelijk erg slecht mn mond houden
Zowel bij Noah als deze hummel wilde ik 't graag weten, maar ik heb mijn man moeten beloven dat ik 't niet de wereld in zou slingeren via 't internet of zo...
vanaf het begin wilde ik het al weten en geheim houden kan echt niet ik vind het juist leuk om te weten ik moest gewoon weten of ik nou hij of zij moest zeggen en dromen over een meisje of een jongen meestal ging het om een meisje en tadaaa we krijgen een prinsesje
Bij Eva wilde ik het weten, mijn vriend niet. We hebben er toen voor gekozen het niet te weten. Nu wilde ik het weer weten, mijn vriend weer niet . Nu hebben we er voor gekozen om het wel te weten. Ik vind het eigenlijk allebei leuk, niet weten of juist wel weten. Ik vind het nu wel erg bijzonder om te weten dat Eva een zusje krijgt. En voor Eva had ik in het begin allemaal unisex kleding, nu heb ik een paar dingen daarvan weggedaan en wat roze rompers enzo gekocht. Maar dat vind ik een beetje bijzaak. De kamer houden we ook neutraal, net als bij Eva. edit: iedereen mag het ook weten dat we nu weer een meisje krijgen. Ik zie er de meerwaarde niet van om het achter te houden, vind het juist wel leuk om te delen.
Ik was veelste nieuwschierig naar wat voor een geslacht we zouden krijgen haha ik kon echt niet wachten tot de 40 weken hoor. Maar we wouden de kamer ook echt een jongen of meiden thema maken dus dan is het wel handig als je het weet. We hebben het wel iedereen verteld dat we een jongentje verwachten alleen het vervelende vind ik wel dat iedereen naar de naam vraagt. Die houden we wel geheim hoor
De eerste keer wilden we het niet weten. Bij een volgende zwangerschap weet ik het nog niet. Misschien nu wel..
Ja, wij wilden het weten, en ja wij vertellen het iedereen Ik heb 2 geslachtsbepalingen gehad overigens, met 13 weken zei de vk een jongen te zien, en afgelopen dinsdag met de 20 weken echo .....Bleek het ECHT een dame te zijn. Iedereen weer even inlichten dat we een dochter krijgen. Ahum hihi.
Wij wilden het zelf graag weten, maar niemand weet dat wij het weten Hihi, dat klinkt lekker cryptisch!
Ik zou het wel willen weten, handig met kamertje inrichten en kleertjes kopen. Maar ik zou het absoluut niet tegen anderen zeggen
Hoi, Wij wisten het geslacht wel, maar hebben het voor ons gehouden. Dus echt niemand hadden we iets verteld. Ik weet niet of ik er nog eens voor zou kiezen want bij elk woord wat je zegt etc. moet je zo mega goed opletten dat je je niet verspreekt. En je hebt natuurlijk ook hele irritante mensen die gaan lopen vissen. Gelukkig is het ons wel gelukt om het voor ons te houden. Mocht ik weer zwanger raken zouden wij het weer willen weten, maar zeggen dan gewoon tegen iedereen dat wij het gewoon ook niet weten. Dan gaan ze ook niet zo lopen zeuren en vissen
Wij willen het graag weten, vooral ook met het oog op de aanschaf van alle spulletjes, kan je toch wat doelgerichter kopen. We zullen er verder geen geheim van maken of het een jongen of een meisje is alleen de naam houden we nog even voor ons. Over ruim 10 dagen zullen we het weten....spannend!!
wij willen het -net als de 1e keer- zeker wel weten! En ik denk dat iedereen het ook gewoon weer mag weten. Vind het voor onze dochter ook wel makkelijk om te kunnen vertellen of er een broertje of zusje komt.
Wij horen/zien het als het goed is woensdag! Dan mag verder ook iedereen het weten hoor! zou niet weten waarom ik het dan nog geheim moet houden.... (Zijn we ook gelijk van de unisex kleertjes af )
Bij de eerste wilden wij (eigenlijk vooral ik) het niet weten. Ik had een heel sterk gevoel dat het een meisje zou worden. Bij de bevalling was de verrassing dus heel groot dat we een jongen hadden gekregen! Ik heb zitten twijfelen maar ook nu willen we het weer niet weten, uiteraard ben ik heel nieuwsgierig maar de verrassing tijdens de bevalling is toch wel bijzonder.