4 weken en 1 dag zwanger, geen symptomen..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door bunchy, 29 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.677
    515
    113
    dag,

nou 4 weken en 1 dag zwanger en op weeig gevoel in buik nog geen klachten... is dit vreemd? wanneer beginnen de klachten als vermoeidheid, misselijk pijnlijke borsten normaliter?
    vorige keer had ik vanaf het begin volgens mij al pijnlijke borsten..
    dus maak me enigszins zorgen..

2. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    ik voelde tot 6 weken niks en daarna kwam er wat lichte kwaaltjes maar nooit veel

3. narcissus

narcissus Actief lid

29 jul 2009
    134
    0
    0
    Ik werk met kinderen
    Ergens in Nederland.
    Vermoeidheid kwam bij mij met 8 weken....voor de rest totaal GEEN zwangerschapssympthomen gehad! Na 13 weken was vermoeidheid ook over.
    Met 17 weken kon ik baby al duidelijk voelen en buik is volop aan het groeien, dus voel me nu ook echt zwanger.
    Maar verder nog steeds geen klachten.

Vond het eerst ook heel spannend en maakte me erg veel zorgen omdat ik niets voelde van wat ik allemaal las wat zwangeren wel normaal voelen. (ook omdat dit mijn eerste kindje is, dus geen vergelijkingsmateriaal).
    Maar iedere zwangerschap is anders is mij vaak genoeg verteld.
    Dus maak je maar geen zorgen! Geniet ervan! :)

4. Rosado

Rosado Niet meer actief

Vermoeidheid had ik al vanaf het begin, en ook wat pijnlijke borsten. Maar verder....helemaal niks. Ik ben geen dag misselijk geweest bijvoorbeeld. Nu met 19 weken is het dat je een buik ziet anders zou ik voor mijn gevoel net zo goed niet zwanger kunnen zijn. Kwaaltjes krijgen hoeft dus helemaal niet. Geniet lekker van het kwaaltjes-vrij zijn zou ik zeggen!!

5. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Hoi Hoi,

Bij mij was het iedere zwangerschap verschillend.
    Deze zwangerschap was ik met 4 -5 weken al KOTS misselijk de hele dag... pijnlijke borsten en vermoeid kwamen pas toen ik bijna 3 maand was.
    Bij mijn oudste begon ik met elke dag overgeven rond de 6 weken en had ik de andere kwaaltjes ook al.
    Bij de jongste was ik ook wat misselijk vanaf een week of 6 alleen heb ik toen amper overgegeven de rest van de kwaaltje kreeg ik toen ook al gauw.

6. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Hier pas met 6 weken ergggggg moe.

Nu weer en kots misselijk,

Niks aan.

Ik hoop dat je niet veel kwaaltjes krijgt want dit is geen pretje.

Bij mijn eerste zwangerschap had ik dus geen kwaaltjes ( gelukkig)

7. Sensa

Sensa Bekend lid

22 mei 2009
    591
    0
    0
    Pedagogischmedewerker
    Apeldoorn
    Maak je vooral geen zorgen.. Bij iedereen is het anders. In het begin had ik ook nergens last van en was ik ook ongerust. Maar bij de tweede maand werd ik misseijk tot ongeveer een week geleden. En nu heb ik ook vrijwel nergens last van... Dus, in principe kan het alle kanten op. En als je straks een mooie echo hebt, maakt dat alles weer goed! Gewoon genieten! Want sommige meiden/vrouwen hebben geen fijne zwangerschap en die hopen dat ze net als wij bijna niks hebben.

Liefs, Sensa

8. Trees

Trees Niet meer actief

Hoi Bunchy,

Ten eerste gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik kan me heel goed voorstellen dat je na wat je hebt meegemaakt je sneller zorgen maakt. De symptomen kunnen je toch wat rust geven.
    Toch zegt het erg weinig. Deze zwangerschap kreeg ik pas vanaf 5-6 weken wat klachtjes en vanaf 7 weken geef ik regelmatig over en ben ik non-stop misselijk (ik ben er ook stiekem heel blij mee :)). Bij mijn laatste zwangerschap (missed abortion bij 8 wk) was ik al misselijk vanaf 4 weken en toch was mijn hcg-waarde toen veel lager dan het is bij deze zwangerschap. Je kan er gewoon per zwangerschap heel anders op reageren en het zegt schijnbaar niks. Toch begrijp ik het wel, want ik maak me ook onwijs zorgen als ik een dag niet heb overgeven.

Ik hoop gewoon dat je dit kindje 9 maanden bij je mag dragen!

Liefs Trees

9. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.677
    515
    113
    dank jullie wel voor jullie lieve, geruststellende reacties...
    over paar dagen ga ik weer nieuwe test doen en verder maar proberen te genieten..

10. faith and hope

faith and hope Bekend lid

12 apr 2007
    685
    0
    0
    Hoi
    Bij mij begon de misselijkheid en vermoeidheid vanaf 6 weken.
    Wacht rustig af, wees blij dat je er nu nog geen last van heb!!
    succes!

11. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Hey bunchy,

bij mijn 2 eerdere mk's had ik geen tot nauwelijks symptomen.. en bij deze zwangerschap idem.. ik heb nog niet een keer hoeven overgeven.. ik dacht echt elke dag weer dat het over was en kon me echt niet voorstellen dat het goed zou gaan daarbinnen..
    Toch probeerde ik in herbie te geloven.. want zoals je misschien nog weet van de film herbie vroeger.. als je niet in hem geloofde dan deed hij het niet.. en daarom heb ik de naam herbie aangehouden.. zo werd ik er iedere keer weer aan herinnerd dat ik moest geloven in mijn wondertje.. dat heeft mij iig geholpen om hoe dan ook te blijven geloven.. en het was echt moeilijk...

heel veel succes en hou echt het geloof erin! genieten zal er voorlopig nog niet bij zijn, maar dat komt vanzelf wel.. maar probeer vooral te blijven geloven in jezelf en je kindje...

Dikke knuffel!

12. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.677
    515
    113
    maar elegance, mijn test wordt niet donkerder.. is nog steeds heel licht. vandaag 1 dag na nod...
    wat nu? is dit normaal? bij vorige zwangerschap knalde hij er 5 dagen later wel af...

13. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    he Bunchy,

Hoe gaat het vandaag met je?

Ik zit nu ook in de stress. Ik voel me niet echt zwanger, enige waar ik echt last van heb is een soort ongi gevoel die naar mijn rug trekt en kan niet zo goed naar de wc. Ik heb 7dec mijn eerste echo en dan hoop ik meer duidelijkheid te krijgen. Ik hoop dat het op de juiste plaats zit en groter is dan bij mijn 2de zwangerschap. Toen zagen we al dat het niet goed zat. Het was zo klein, dat ze zelfs twijfelde of ik wel zwanger was. Gelukkig zag je dat wel in mijn bloed. Laat mij maar gewoon echt ziek zijn en me zwanger voelen.

We moeten positief denken

14. moesje83

moesje83 Bekend lid

18 apr 2008
    911
    0
    0
    Ik herken het, ik heb ook niks geen symptonen ja iets gespannender borsten en al iets groter lijkt wel maar verder niks, maar ja dat had ik mn vorige zwangerschap ook niet maar toch die onzekerheid pfff, en ik heb mijn eerste afspraak bij de VK pas op 6 januari zo lang nog

Deel Deze Pagina