Heeft iemand recente ervaring met geslachtsbepaling bij echobureau Jan Koning? Een korte echo dus van 25 euro. Hoe kort is kort? Twijfel of het het geld waard is, maar ben zo nieuwsgierig naar het geslacht!!!
Vriendin van mij heeft dat gedaan bij hem. Hij laat wel de hele baby even (snel) zien en kijkt of dat er goed uitziet. Terwijl hij dit doet heeft hij het geslacht ook al snel gezien. Zij vond het wel de moeite waard, omdat ze graag het geslacht wilde weten en ze haar baby weer even had gezien, maar het is niet langer dan 5 a 10 minuten.
Ik heb 2 x het uitgebreide pakket gedaan, incl. foto's en dvd. Duurde ongeveer een kwartier. Vond het erg leuk. Eerste keer vertelde hij dat het een jongen was, klopte. Nu ook een jongen en dit is ook bevestigd met de 20 weken echo. Ik zeg: gewoon doen!
2 jaar geleden hebben wij het gedaan met 17 weken. 50 euro voor een half uurtje kijken, dvd en foto's van normale kwaliteit. wij hebben half juli een geslachtsbepaling gedaan voor 50 euro. ruim een kwartier kijken (ook of alles goed is). dvd en echo's meegekregen.... alles in HD!!! hij heeft ook een nieuw apparaat waarbij hij met 16 weken nog meer kan zien dan bij de 20 weken echo!! het is misschien niet lang maar wel het geld waard!!!
Ik ben geweest en kreeg voor die 25 euro waar ik voor kwam het antwoord op wat het was. even kleine blik op de baby. maar ik ben ook bij echobureau utrecht geweest en daar vond ik het veeel fijner. dat was niet er in er uit! ik kreeg ook een duidelijke foto van het geslacht mee. die had ik bij Jan koning niet. Ik zou het dus niet weer doen. maar goed is een kwestie van persoonlijke ervaring denk ik.