Bij mijn huidige zwangerschap heb ik tijdens de termijn echo (11+5 weken) gevraagd aan mijn vk of ze iets kon zien van het geslacht, ze zei dat dit vrijwel niet altijd te zien is, zeker op dat termijn. Toch heeft ze gekeken omdat het kleintje er op dat moment goed bij lag. En ja hoor, al goed zichtbaar. Inmiddels zijn we 27 weken en is het geslacht nog altijd hetzelfde als bij 11+5 weken. Met 14 weken zou je dus al prima kunnen zien wat het geslacht is, vaak als ze het op die dag niet kunnen zien mag je kosteloos een tweede keer terug komen.
Bij mijn zoon ben ik met 15/16 weken geweest. Toen was t overduidelijk. Nu heb ik morgen de termijn echo en als dat allemaal goed is ga ik de geslachts echo inplannen. Ik ben benieuwd met welke week ze nu aankomen, of er iets is veranderd qua termijn.
Het is wel vroeg. Er zijn meiden bij wie ze het met 13 weken al goed konden zien maar ik ken ook iemand hier op zp die met 13 weken te horen kreeg dat ze zeker weten een jongen zou verwachten en dat blijkt ondertussen toch een meid te zijn. Ik zou gewoon lekker gaan, en als je toch gaat twijfelen of echt zekerheid wilt kun je altijd rond de 17 weken nog eens ergens gaan spieken. Dat hebben wij ook gedaan omdat ik toch twijfelde door de redelijk vroege geslachtsbepaling
Hahah ben nu echt in de war heb ik m nou 13 weken of 14 deze week 12 volgende week 13 ja klopt dus wel. Ja ik krijg elke maand een echo dus kan t elke maand vragen Hahah
hier gister geslachtsbepaling gehad! zoo blij dat mijn voorgevoel klopt, oke het is 50/50 natuurlijk maar toch wij krijgen een Meisje
Gefelcitieerd. Ikheb ook vanaf t begin gevoeld dat t een jongens. Zelfs dromen over gehad. Ben benieuwd volgende week
bij mij ook al vanaf het begin, maar iedereen om mij heen dacht een jongen en daardoor begon ik echt te twijfelen aan mijzelf. keek ook elke keer meisjes namen/kleding en dacht bij mijzelf ooh moet ook even bij jongens kijken maar trok minder ..apart he ben wel blij dat het een meisje is, de naam hebben we al
Ik heb met 14+5 een geslachtsecho gedaan en ze dacht voor 90% een meisje, toch bleef ik de twijfel houden omdat ik echt never nooit niet had verwacht een meisje te krijgen, vandaag (18+1) had de echoscopiste een plekje over tijdens me standaard controle en ze wist nu voor 100% zeker een meisje
Ik heb met 13+2 een echo gehad en het was echt duidelijk een jongen. Je kon al heel duidelijk een balzakje zien zitten. Met goede apparatuur kunnen ze het al heel vroeg zien
Wat leuk dat jullie gevoel klopte zeg!! Mijn gevoel was bij onze dochter een jongen.. en nu heb ik een gevoel dat we weer een meisje krijgen! Ohh ik blijf er over fantaseren! 15 april ben ik 15 weken en hebben we geslachtsecho!!!!