Hahahah. Ik had totaal geen voorkeur dit keer. Hoewel ik strek t gevoel had dat een jongen was! Ik voel me oook top en isd die rugpijn heb ik ook vreselijk. Jij hebt binnenkort die 20 welen echo. Ik heb m 17 mei ben nu al zenuwachtig!
Spannend hè? Wij hebben de 20W echo volgende week vrijdag. Ik heb de baby afgelopen dinsdag voor het eerst duidelijk voelen bewegen. Ik vermoed al eerder wel, maar dit was echt duidelijk. Vanochtend voelde ik het weer eventjes. Zo in love! Ahhhh mijn dag kan niet meer stuk haha!
Hahahaha wat een geweldigeee echo!'n voor het eerst in me leven zie ik het zo helder en duidelijk😂😂😂 je kn er echt niet om heen nee... ohh wat spannend. Ik mag precies over een week...
Mag ik vragen of dat die op de maliebaan is? Wij hebben met 13+3 een afspraak, maar heb toch mn twijfels omdat t zo vroeg is...
Jaaaaaa!! Op de Maliebaan. 2x geweest bij Mn dochter en nu bij Mn zoon Haha. Altijd goed tevredene mee geweest
Hier met 15+2 een bepaling laten doen. Hij was zeer overtuigd dat het een meisje is. Gewoon nog even voor de zekerheid extra laten checken bij de 20 weken echo en ook daar nog steeds een meid!
Ik wil ook graag een geslachtsbepaling doen bij het echobureau op de Maliebaan maar ik twijfel of ik met 13 weken of met de 15 een afspraak wil maken. Het liefst wil ik het wel zo snel mogelijk weten maar met 15 weken lijkt het mij wat duidelijker.
Hej Pera, ik weet niet hoe ver je bent, maar ik zou sowieso je afspraak alvast maken. Mocht het niet goed te zien zijn dan heb je gratis een tweede check en mag je terugkomen. Ik mag aanstaande vrijdag al
Ik ben momenteel 10 weken. Had al gebeld maar ze hebben een wachttijd van een week. Ga dus met de termijn van 12 weken bellen en dan een afspraak maken voor de 14 weken. Zit ik er een beetje tussen in.