Voetballen wel of niet

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door nadiatjuh, 19 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nadiatjuh

nadiatjuh Lid

21 aug 2012
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo. Ik heb een vraagje ik ben nu 6 weken ongeveer zwanger. En zit sinds kort op voetbal. Kan dit nu kwaad of niet. Het is alleen nog trainen en geen wedstrijden ik weet het niet zo goed iemand advies

2. lolsmurf

lolsmurf Actief lid

5 jun 2012
    404
    35
    28
    NULL
    NULL
    Hee!

Ik zit ook op voetbal. Er wordt gezegd dat je tot 12 weken wel kunt blijven voetballen omdat de baby dan nog achter je schaambeen zit. Voor mij voelt het echter niet helemaal goed meer dus ik denk dat ik zeer binnenkort ga stoppen. Ik speel dan wel wedstrijden. Trainen blijf ik wel gewoon doen zo lang het kan maar ik ga niet meer meedoen aan de positiespelletjes en de partijtjes.

3. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik Zou het ook niet doen voor mijn "gevoel".

4. Itsmemarrie

Itsmemarrie Bekend lid

15 jan 2012
    958
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb tot 18 weken gevolleybalt, komt de bal ook wel eens hard op je af.. Ik zou doen waar je je goed bij voelt. En bij trainingen kan je nog oefeningen overslaan die wat wilder zijn!

5. HannekeG

HannekeG Fanatiek lid

20 aug 2012
    1.702
    0
    0
    Ik heb tot een week of 10/11 doorgespeeld, maar dat was omdat ik niet wist dat ik zwanger was.
    Het schijnt geen probleem te zijn, omdat het kindje nog veilig verstopt zit. Ik denk dat je met trainen ook minder duels aangaat dan in een wedstrijd, dus ik denk dat het geen probleem is.

Beweging is in ieder geval goed.
    Ik mis het wel hoor nu!

6. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Heb tot een week of 12 gewaterpoloëd, kon prima aldus de vk (die het zelf ook gedaan had :p): baby zit veilig achter het schaambot nl. Was wel voorzichtiger in duels, maar kon prima.
    Alleen als me gevoel niet goed is, tja misschien moet je het dan niet doen. Helemaal ook omdat je het pas doet ed.

7. nadiatjuh

nadiatjuh Lid

21 aug 2012
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de berichten. Ik heb er geen last van gehad. Dus ik denk dat ik wel doorga maar wat rustiger. Voel me in iedergeval niet meer zo onzeker/schuldig

8. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    Ik rij nog fanatiek paard, daar zijn de meningen ook over verdeeld. Maar ik voel me er prima bij en de kleine zit nog veilig opgeborgen. Ga over 2 weken zelf nog een crosswedstrijd rijden (wel meteen mijn laatste) De ha en vk hebben ook gezegd dat het voorlopig geen kwaad kan en dat het straks vanzelf een keer niet meer lekker gaat voelen.

Deel Deze Pagina