baarmoeder héél hoog zeer pijnlijk!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door karin361, 19 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. karin361

karin361 Actief lid

1 sep 2010
    240
    0
    0
    opvoeden van men zoontje ;)
    vlak bij eindhoven
    hoi ik heb men baarmoeder heel hoog zitten en nu heb ik er echt last van met de rand onder men beugels van men bh?
    hebben jullie dit ook en evt tips???

groetjes

2. Serephina83

Serephina83 Actief lid

3 jan 2011
    356
    1
    0
    Helemaal tot daar? Hoever ben je?

Door mijn bolle buik had ik ook last van die plek bij mijn eerste zwangerschap. Ik heb toen van die tussenstukjes gekocht voor mijn BH om 'm iets minder strak te laten zitten. Kun je bij lingerie winkels halen. Weet niet of het je helpt, maar wie weet!

3. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Ik heb ook al een hele bolle, ronde buik en veel last van beugelbh's omdat mn buik daar tegen aan zit. Ik heb uit frustratie zelf met touwtjes wat in elkaar gezet om mn bh-bandjes te verlengen (wist niet dat daar iets voor bestond, hihi) en dat helpt wel iets. Verder draag ik ook bh's zonder beugel, maar met een elastische rand heb ik eigenlijk ook al last, dus dat helpt maar matig. En vaak doe ik een tissue onder tussen mn buik en de onderkant van mn bh, zodat het minder schuurt. Maar niets helpt ech goed en ik loop dan ook meestal met striemen, schuurplekken. Ben dus erg benieuwd of er nog een gouden tip is. Succes!

@Serephina: Zie dat we precies gelijk lopen :)

4. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Ik had dat ook een tijdje heel erg, maar de gouden tip heb ik niet gevonden. Bij mij deed het vooral zeer als ik zat, en dan was het nog het beste te handelen als ik mn rug hol maakte. Maar prettig was anders. Gelukkig werd het een stuk minder toen ze indaalde! Dat was hier het enige dat echt hielp..

5. janneke000

janneke000 Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.049
    3
    36
    Bleeegh heb dit ook! En moet nog een hele tijd. Bij mij komt het niet doordat mijn baarmoeder hoog is, maar ik heb gewoon een hele bolle buik! Het is dus nog draaglijk, maar het gaat zeker weten erger worden... Jammer dat er geen gouden tips zijn! Ik soms onder mijn kleding zo'n hemdje van de Hema. Die vouw ik dan een beetje onder de rand van mijn BH. Helpt soms ook wel. Maar meestal gaat direct na het avondeten dat ding uit! :D
    Liefs, Janneke

6. Bri

Bri Niet meer actief

Ik droeg flink hoog, beide keren.
    Mijn tip? Geen beugelbeha's meer aan doen....;)
    Bij mij werd de ribbenkas ook aardig opgeduwd. Ben in de zwangerschappen van 80D naar 95E gegaan. Heb speciale meegroeibeha's gekocht, anders was het niet te doen.

7. karin361

karin361 Actief lid

1 sep 2010
    240
    0
    0
    opvoeden van men zoontje ;)
    vlak bij eindhoven
    hey bedankt voor de reacties, ik ben nu 27 weken zwanger bij de verloskundige zeggen ze dat ik een lange smalle baarmoeder heb. dus vandaar dat die zo hoog zit:S

als ik lig heb ik nergens last van.

8. mama annemijn

mama annemijn Actief lid

15 feb 2011
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb dit ook gehad en heb bij de hema van die meegroei bh´s gekocht. ze kosten een 10tje per stuk dus dat vindt ik op zich nog wel meevallen... tja het is niet de mooiste bh maar ze zitten echt echt fantastisch naar mijn mening.

9. Serephina83

Serephina83 Actief lid

3 jan 2011
    356
    1
    0
    Wat leuk!! Precies gelijk :d Jij dus ook al een bolle buik ;) hier gaat het ook hard!

10. Ukkie2

Ukkie2 Niet meer actief

super! ga ik ook even naar kijken deze week! wil niet zulke dure halen. vind dat echt zonde van mijn geld! maar ben blij dat ze ook nog goedkoop bestaan!!!:D

11. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb dit precies zo :D Bij mij gaat die bh 's avonds ook meteen uit!

12. brechje

brechje Actief lid

21 apr 2009
    341
    0
    0
    Bij mij lag de baarmoeder ook heel hoog.
    Ook hier was het dragen van een beugelbh echt een ramp.
    Alles knelde en het begon zelfs te irriteren.
    Draag nu ook meegroeibh's van de hema en vind ze heerlijk zitten.
    Heb af en toe nog wel last,maar lang niet meer zo erg als met beugel.

13. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik weet niet of het nou zozeer de baarmoeder is die zo hoog zit; er wordt natuurlijk aan alle kanten aan je huid getrokken, dus ook al zit je bm niet zo hoog, kan dat gebied onder de borsten evengoed gevoelig c.q. pijnlijk zijn. Misschien niet erg sexy, maar ik loop sowieso nu al graag zonder beha rond:D. Als ik nergens heen hoef, en ik verwacht niemand, mogen de jongens lekker "los in de kooi". De huid trekt dan natuurlijk nog steeds, maar tenminste geen geschuur meer van knellende beha's....

14. brechje

brechje Actief lid

21 apr 2009
    341
    0
    0
    Als ik thuis ben heb ik ook niks om hoor,lekker alles los :p

Deel Deze Pagina