Hallo!! We zijn bij de verloskundige geweest, ze hield de spanning erin!!! Maar uiteindelijk was ze toch vrijwel zeker van haar zaak!!! We krijgen een Meisje!!! We moesten nog even een slag om de arm houden, maar dat zei ze altijd Als het een jongetje was geweest, kon ze dit nu al overduidelijk zien zei ze, en er hing toch echt niks tussen de beentjes!!! Volgende week een officiƫle geslachtsbepaling bij een echobureau! Dan mogen we wat langer genieten!! xxx
wij wisten bij onze dochter ook met precies 16 weken wat het werd en bij deze weer met precies 16 weken hopelijk het was bij me dochter echt super duidelijk hoor
Wij hebben de geslachtbepaling laten doen met 16 wk 4 dg en daarop was heel duidelijk te zien dat het een jongetje was.. En tot op heden met alle echo's is het nog steeds een boefie Dus ik zou zeggen; ga ervoor!
@TS: lees dat je dinsdagavond mag bij jan koning: succes meid! Erg leuk!! Tis daar wel een beetje lopende band werk, maar hij is ook echt bekend in de wijde omgeving! Hij vind het superleuk om te doen en heeft zoooooo veel ervaring!! Hij zegt dat ie het nog nooit fout heeft gehad (maar daar zijn de meningen over verdeeld). Alleen als het kindje er op een bepaalde manier bij ligt met de beentjes kan hij het niet goed zien. Als je 16 weken bent geweest dan kan hij het zeker wel zien!!
heb idd gelezen dat hij het nog nooit fout heeft gehad, ik ben 16 weken en 4 dagen als ik daar heen ga. we hebben er zoon zin in en mijn moeder en schoonmoeder gaan ook mee haha
hoi dames, ik ben nu 16 weken en 1 dag zwanger, ik heb aanstaande woensdag afspraak bij de gync. staan zal hij dan ook kunnen zien wat het geslacht wordt van ons kindje. of is het alleen bij pretecho's te zien ben zooooooo benieuwd mijn gevoel zegt een jongen ben benieuwd of het klopt hihi
he meid, ik had met 16 weken en 2 dagen geslachtsbepaling, was een gewone echo en konden duidelijk zien dat ons prinsesje 2 schaamlipjes had als de kleine er goed voor ligt kunnen ze het zien, ons meisje had eerst ook telkens der beentjes bij elkaar haha beetje eigenwijs zoals mama hoop voor je dat ze het kunnen zien meid mijn voorgevoel was trouwens ok jongen hahaha
hey, dank je voor je reactie, wie weet is die van mij ook een kleine dametje hihhi dus ik ga het gewoon vragen spannend ik kan niet wachten nog 2 dagen
hoi lady's ik heb geslacht bepaling woensdag ik ben dan 15 weken en 5 dagen maar die vrouw van het echo buro beweerden het altijd te zien op dat termijn en nog goed ook , dus vandaar toch maar een afspraak gemaakt omdat ik vrijdag op vakantie gaat naar spanje voor 20 dagen en dus echt heel nieuwschierig ben. daar hebben ze zulke leuke baby spullen en als je dan ook roze of blauw kan kopen is dat wel leuk!! nu maar hopen dat de kleine mee wilt werken
@ beppie: dat zal wel goed komen, ons meisje hield eerst ook telkens der benen bij elkaar tot hij een baar keer zachtjes op me baarmoeder duwde, toen liet ze heel even der fluit zien haha me vriend zei al maar goed dat ze der benen nu al bij elkaar houd hahaha
ja dat snap ik meid, dat hadden wij wij... en baalde ook toen ons meisje der benen bij mekaar hield, maar super blij toen ze ze eindelijk uit mekaar deed possitief denken meid
hoi dames, mijn voorgevoel klopte het wordt a boy het was duidelijk te zien hij had zijn benen breed open hihi groetjes
Hier was t met 16 weken ook duidelijk een knul, zo duidelijk en zoveel foto's van dat t bijna strafbaar werd! Heb geloof ik sowieso 4 pielefoto's van allemaal verschillende hoeken! hahahah
wij hebben ook met 16 weken een gewone echo gehad waar op te zien was wat we krijgen. de vk zei tegen mij dat je gewoon puur geluk moet hebben met een gewone echo dat je het met 16 weken al kan zien maar bij ons lag hij/zij er gewoon goed voor. met 20 weken echo was nog steeds hetzelfde en met de 30 weken ook nog steeds hetzelfde. over 2 weken ben ik uitgerekend dus dan zullen we het zien hahaha.