Net zo als met 20 weken zwangerschap naar mijn weten..hier had ik ze met 13 weken bij deze zwangerschap en 15 weken bij de oudste..oudste klopte jongste yot nu toe ook nu alleen wachten tot of klopt wanneer ze eruit is in Dec
Ik heb met 16 weken een pretecho gehad voor de geslachtsbepaling, heel duidelijk zichtbaar aangezien zij vele betere apparatuur hebben dan bij de vk. Tevens met 18 weken in het ziekenhuis een echo gehad en vond dat beeld net zo duidelijk... Inmiddels gecheckt bij alle echo's. Mij is gezegd dat wanneer de ligging vd baby goed is en ze t geslacht kunnen zien dan is het 99% betrouwbaar.
Na mijn weten zeer betrouwbaar, en anders word het over 2 weken nog een keer bevestigd bij de 20-weken echo
heel betrouwbaar en anders heb je paar weken later gelukkig de 20 weken echo nog voor een extra bevestiging
Dankjewel voor jullie reacties dames, Welk geslacht zien jullie op de echo? Hoor het graag De foto staat gedraaid krijg hem niet recht..
Wij bij 17 weken echo gehad maar vandaag bij 20 weken was er toch echt iets heel anders te zien.. Dus ik zit nog even bij te komen van de schrik..
lijkt me betrouwbaar ik had geslachts bepaling met 13 weken enwas ook gewoon een jongetje bij 20 weken echo en bij de geboorte hihi.