Met 16 weken is het zeker te zien, daarvoor vaak ook wel, maar niet altijd goed/met zekerkeid. Met 16 weken komt het soms ook wel voor dat het niet goed te zien is door de positie (helaas), maar bij veel pretecho bureau's mag je dan na een paar dagen (gratis) terugkomen voor een andere poging.
Met de termijnecho bij 12 weken, kunnen ze soms ook al redelijk goed zien wat het gaat worden, maar dan is het nog niet zeker.
Hier in Utrecht vanaf 15 weken!!! Is voor zover ik heb meegemaakt (werk er al 1,5 jaar) nog nooit iemand terug geweest omdat we het niet konden zien!
Zo he, dat is echt al vroeg ook. Dat zou ik ook echt graag willen weten over een paar weekjes. Nou dames, bedankt voor de reacties. Ik denk dat ik toch maar een afspraak ga maken voor met 15 of 16 weken.
Ik ga hem met precies 16 weken doen. Dan moet het duidelijk te zien zijn, en zou je geen twijfels meer moeten hebben.
Als je maandag belt krijg je mijn collega aan de telefoon!!! Niet dat je zegt heb ik jou gesproken op het forum? haha ze weten het hiet nog niet hahaha
Bij mijn zoon was het toch echt een twijfelgeval op 16 weken want een clitoris kan ook opgezwollen zijn dat het uitsteekt. Hier zeiden ze dat een piemeltje ook omhoog geklapt kan liggen waardoor het een meisje lijkt. Schaamlippen en balletjes lijken erg veel op elkaar.
Ooh grappig zeg! Welke dagen werk je? Bamjolan: ja dat soort dingen bedoel ik. Straks zeggen ze het een, krijg ik het ander. Ik ben altijd iemand van de planning en wij passen alles erop aan. De babykamer, alle kleren enzovoorts. En ik vind het dan heel moeilijk als alles blauw is en er komt een meisje ofzo. Dat moet ik dan echt een soort verwerken.
Inderdaad! In het ziekenhuis keken ze ook regelmatig wat het geslacht was, zelfs op de dag dat ik ben ingeleid kon ze duidelijk zien dat het een meid was haha En ze is gelukkig ook als meisje geboren anders had HIJ gerust een roze pakje aangehad hahahaha
Nou, jullie hebben me overtuigd. Ik ga van de week dus bellen. Ik hoop dat de kindjes ook geboren worden met het geslacht wat jullie nu ook denken te weten