geslachtsbepaling NIPT

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door L4atje, 15 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tulpenbol

Tulpenbol Actief lid

28 mrt 2015
    452
    6
    18
    Vrouw
    In Antwerpen (UZA) kost het 460 euro maar dan moet je wel naar Antwerpen toe. Dat ga ik waarschijnlijk doen. Ik woon ook nog geen uur bij antwerpen vandaan..

2. Tessss

Tessss Fanatiek lid

9 jul 2015
    1.240
    445
    83
    @tulpenbol: de prijs bij het uza is structureel verlaagd naar 390 euro. Ik heb een afspraak bij het uza op 21 december, voor ons ook een uur rijden ongeveer maar vind die 200 euro zeker de moeite waard. Overigens is de adviesprijs voor nipt in Belgiƫ 390 euro sinds een aantal maanden. Snap niet waarom gendia nog 590 vraagt, zal wel zijn omdat men toch komt. Best stom eigenlijk.

3. kindje Juni

kindje Juni Niet meer actief

Ik ben woensdag geweest. Prijs is 390 + 40 admi kosten = 430....nog steeds veel minder dan gendia.
    Was voor mij ook 1uur rijden maar ik rij op de zaak, geen bezinekosten. Direct gezellig geluncht met m'n man.

4. Tessss

Tessss Fanatiek lid

9 jul 2015
    1.240
    445
    83
    @kindje juni, nemen ze alleen bloed af of doen ze nog wat meer? Wil je ook laten weten als je de uitslag hebt? Ben benieuwd hoe lang het duurt.

5. kindje Juni

kindje Juni Niet meer actief

Ik kreeg ook een uitgebreide echo omdat er sprake zou zijn van een Open buikje en toen ging de dokter kijken of ik niet beter een vlokkentest kon doen. Tijdens de echo bleek het buikje inmiddels gesloten (was toen 11,3 weken). Daarna deden ze 1 buisje vullen.
    Je staat zo weer buiten. Hele aardige en vakkundige mensen!
    Ik laat het zeker weten!!!

6. Tessss

Tessss Fanatiek lid

9 jul 2015
    1.240
    445
    83
    Oh cool! Dus een echo is onderdeel van het nipt onderzoek bij het uza? 😀

Karzou vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina