A.s. dinsdag (9-2) hebben wij de eerste echo bij onze 3e zwangerschap. Na 2 eerdere mk's mogen we nu zo vroeg om te kijken of er nu wel een vruchtje met een kloppend hartje te zien is. De eerste mk begon met 6.5 wk met bloedverlies, bij de 2e zagen we pas op de echo met 8.5 wk dat er alleen een vruchtzakje zat. Eigenlijk valt het nu met de zenuwen nog best mee, maar ik heb de afgelopen 2.5 weken wel echt hier naar toe geleefd! Zooo spannend of het nu wel goed zit, wilde het gewoon even van me afschrijven.
hey meid, veel succes morgen ik heb zelf ook 2 MA gehad en ben ook nu voor de derde keer zwanger heb vanavond een echo ben heeel nieuwsgierig wat je zegt en hoop op een goeie echo jij ook veel succes voor morgen (het zit vast wel goed)
Nou, we zijn weer thuis na de echo en het zag er goed uit! Kloppend hartje en een vruchtje met een grootte van ong. 6 wk en 3 dagen. Meten is nog erg lastig als het zo klein is (6.4 mm), dus die paar dagen minder zegt weinig. We zijn helemaal blij! Zover zijn we nog niet eerder gekomen!