echo van .. weken? wat denken jullie

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Daniellu, 24 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daniellu

Daniellu Actief lid

26 mei 2011
    491
    0
    0
    zuid-holland
    Damens, ik heb al meerdere topics hier gehad maar mijn zwangerschap verloopt helaas een beetje traag, of ik heb gewoon een zeer late ei sprong gehad! ik moest vandaag weer naar de gyn voor een echo en we hoopte dit x een hartje te zien ze zet mijn ongeveer op net 6 weken helaas konde we geen hartje zien (of moeilijk want we zagen wel iets maar t was nog niet zeker) ik vroeg me af wat jullie vinden van deze echo? er zit van week tot week echt groei in maar ik ben waarschijnlijk gewoon zeer vroeg geweest, met echo's maken. miss nog meerdere damens met dit probleem? of fotos

2. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik heb bij miijn zoontje met 5wk een echo gehad en daarop was dit echt niet zichtbaar. daar was enkel een heel kleinvruchtzakje te zien zonder zichtbare inhoudt. op jou echo zie ik een vruchtzakje en zelfs een vruchtje dus schat hem of haar toch wel ouder dan 5 weekjes. dat er geen hartslag is is niet gek toch?? dit komt vaak pas rond 6 wk op gang.

ik vind het er goed uitzien hoor :).

3. Mammie83

Mammie83 Actief lid

11 jun 2011
    160
    0
    0
    Den Haag
    Hoi Daniellu,

Ook wij hebben een hele vroege echo gehad. Ik dacht dat ik al 10 weken was, maar ben 3 weken!!! terug gezet. We zagen toen wel wat geflikker, maar ze vond het niet safe genoeg om te zeggen dat alles oke is/was.
    Heb met 7 weken een echo gehad en met 10 weken...dat verschil is echt enorm! Niet normaal wat er in zo een korte tijd gebeurt.
    Die 3 weken leken overigens wel 3 jaar te duren.
    Zie hieronder mijn foto's, hoop dat het een beetje duidelijk is, weet niet zo goed hoe het werkt met foto's plaatsen in een bericht...

Met 7 weken

Met 10 weken

4. Daniellu

Daniellu Actief lid

26 mei 2011
    491
    0
    0
    zuid-holland
    bedankt voor je berichtje t heeft me toch wel gerust gesteld, ik weet zelf niet meer hoeveel weken ik ben dus ik ga er nu maar uit van net 6? als we t normaal uitrekende zat ik nu op 9 omdat mijn laatste ongi 17 september was, vandaar de berzorgtheid in het ziekenhuis en bij mijn. ik kan er nog niet echt van genite omdat ik nog afstand wil houden voor de klap die miss nog kan komen. zou er volgende week een beter hartje kunnen zijn? je kan ook me andere echos bekijke in me fotoboek op me profiel super bedankt!

5. Daniellu

Daniellu Actief lid

26 mei 2011
    491
    0
    0
    zuid-holland
    jaa ik zat nu eigelijk ook op 9 dus ben er erg op terug gegaan. het blijft zoo spannend en die gyn houd t ook spannend! inderdaad de ene week lijkt wel jaren te duren vreselijk ik zou t liefst zown ding thuis wille hebben haha. je fotos zijn goed duidelijk bedankt, het gaat echt super snel! bedankt voor je berichtje nog stelt me toch gerust

6. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Ik denk dat je idd rond de 6wk bent. Hopelijk volgende week wel een vruchtje met hartslag te zien. Je hcg stijgt netjes in ieder geval ;)

Deel Deze Pagina