Geslachtsbepaling over 2 dagen/ lichte voorkeur!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lonie, 18 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Nou het wordt een Meisje!!! en het was, zover dat te zien is, gezond. Wat nog het meest belangrijke is, want dat vind ik altijd het spannendst.
    Heel gelukkig mee :)

2. Lonie

Lonie Lid

17 feb 2013
    31
    0
    0
    Mama zijn!
    Noord Brabant
    Gefeliciteerd leonizzie!

Fijn dat alles er goed uitzag!!

3. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Lonie, hoe laat moet jij morgen? Spannend hoor.
    Ik snap best jouw lichte voorkeur hoor. Veel vrouwen willen toch ook wel graag een meisje ivm de leuke kleertjes, het tutten, de herkenbaarheid enz. Net zoals de meeste mannen graag ook wel een zoon willen ivm hun fantasieen over toekomstige (stoere) activiteiten haha
    Ik zal duimen voor een klein hamburgertje morgen tussen de benen bij jou ;)

4. Lonie

Lonie Lid

17 feb 2013
    31
    0
    0
    Mama zijn!
    Noord Brabant
    Thanx voor je berichtje leonizzie! En lief dat je voor me duimt!
    Moet om 17.00! Dus moet nog wel ff geduld hebben morgen..
    Ik laat het zoiezo wel ff weten wat het is geworden!!

En het is idd precies het idee van een dochter: de spulletjes!!, tutten, herkenning, voor later: kletsen, stadten, ook zwanger etc.
    Maar snap ook wel dat er ook dochters zijn die helemaal niet van roze houden, willen stadten of tutten en ook helemaal niet op zoek zijn om alles met hun moeder te delen..
    Maar het blijft een droom! En anders zal ik me altijd blijven afvragen hoe het zou zijn.. ( + die enorme koopdrang voor roze)..

Nou idd dus hopen op een hamburger! Hihi..

5. Cayth

Cayth Fanatiek lid

17 nov 2010
    1.216
    0
    0
    Bad Nieuweschans
    Ohh hier ook een onderwerp er over hihi..
    Bij ons is het zo erg.. mijn moeder dacht bij de eerste echt dat het eenmeisje werd, ze was zo overtuigd dat ze al meidenstofjes kocht en twee prachtige setjes babykleertjes had gemaakt! Maar toen bleek het toch een jongen te zijn! Omschakelen, maar wel ontzettend blij met onze knul!

En nu.. we hebben geen jongensnaam, over de meisjesnaam zijn we het al heel lang eens! Manlief zegt gewoon dat hij niet eerder over een jongensnaam wil nadenken als dat hij weet wat het word!!
    We weten al wat voor geboortekaartje we willen voor een meisje! (Schoonvader werkt op een drukkerij, en heeft laatst een geweldig kaartje ontworpen!)

Ooww wat zouden we graag een meisje willen.. maar we moetennog eem paar weekjes wachten tot de geslachtsbepalingsecho! Spannend spannend spannend... het meisjes pakje wat me moeder heeft gemaakt hangt bij hasr pontificaal in de woonkamer!! Kijk er dus een paar keer per week tegen aan! Ze haalt hem niet eerder weg dan dat we weten wat het word haha..

Voel me wel schuldig als het een jongen word en ik toch een droom heb voor een meisje..

6. Lonie

Lonie Lid

17 feb 2013
    31
    0
    0
    Mama zijn!
    Noord Brabant
    Ja had dit topic eerst geplaatst bij echo/onderzoek maar dacht daarna voor meer reactie kan ik het beter gewoon bij zwangerschap plaatsen.. Hihi.. Nu idd op 2 plekken dit onderwerp.
    Maar vind het nu wel ff fijn eerlijk gezegd.. Even mijn gevoel en gedachte kwijt kunnen en met andere die in hetzelfde schuitje zitten te praten., doet me goed!!

7. Onje

Onje Niet meer actief

Lonie ik ga dromen over roze voor je!
    Ben benieuwd morgen spannend hoor!!

Ik heb maandag de termijnecho, heb 2 weken geleden een vroege echo gehad ivm een eerder miskraam en toen kon ze nog niet precies zeggen hoe ver ik was. Maandag hoor ik dat dus en ga ik meteen een afspraak maken voor een geslachtsecho!

8. chelle93

chelle93 Actief lid

9 dec 2012
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb altijd gesproken als ik een kind krijg word het een meisje.

Toen ik eenmaal zwanger was/ben wist ik het zeker het word een jongen ik was ook alleen maar bezig met jongens dingen

Mijn gevoel had gelijk ik ben zwanger van een jongen
    Soms als ik in winkels loop en je moet langst de meisjes afdeling kan ik wel balen

Ook al was het wel gek bij de 20 weken echo en 30 weken echo kwam een jongen uit alleen bij de verloskunde zelf lag de navelstreng er voor en zij zij zoals ik zo kan zien zou ik zeggen een meisje maar ja we hebben gelukkig echt kunnen zien dat het een jongen is

9. Lonie

Lonie Lid

17 feb 2013
    31
    0
    0
    Mama zijn!
    Noord Brabant
    Lief van je Onje!! Thanx!! Ik droom mee haha.. Van heel veel roze! En jij heeeel veel plezier maandag met het bewonderen van jullie wondertje! Want dat is het echt! ( ongeacht geslacht). En als het allemaal goed is met 12 weken idd snel afspraak maken voor de geslachtsbepaling.. Hihi dan kunnen we duimen voor een meisje voor jou!!

10. Onje

Onje Niet meer actief

En Lonie?

11. Lonie

Lonie Lid

17 feb 2013
    31
    0
    0
    Mama zijn!
    Noord Brabant
    Het is een jongen!! Duidelijk een piemeltje te zien!!

12. Onje

Onje Niet meer actief

Aah Lonie geen roze!
    Maar wel een klein broertje voor de grote broer, 2 stoere jongens!
    Scheelt je wel in je portemonnee ;)

13. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ah superleuk!!

14. Lonie

Lonie Lid

17 feb 2013
    31
    0
    0
    Mama zijn!
    Noord Brabant
    Idd scheelt een hoop geld! En natuurlijk ben ik blij met 2 mannetjes!!
    Eerst even slikken, maar inmiddels weer bekomen hihi..
    En voor mijn zoontje ook super leuk een broertje!! Dus het is goed zo!

15. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    He verdorrie heeft het duimen niet geholpen. Even omschakelen en dan weer genieten. Enne jij wordt straks als koningin in huis behandeld en beschermd door je zonen ;)

16. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Dubbel posten is niet toegestaan, hetzelfde topic elders blijft open.

Deel Deze Pagina