geslachtsbepaling pret echo 16/17 weken?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Robynn, 11 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyyke85

Joyyke85 Bekend lid

18 mei 2014
    682
    0
    0
    NULL
    Zuid limburg
    Met 17 weken en ik had het juiste voorgevoel! Het was overduidelijk te zien, ik had al op internet bekeken hoe een jongens/meisjesecho eruit ziet en ze zocht met het echoapparaat en ik zag meteen de drie streepjes en begon te huilen<3

2. bababoe

bababoe Fanatiek lid

11 mrt 2011
    1.801
    775
    113
    Hier met 16 weken 5 dagen geslachtsbepaling gehad, en overduidelijk te zien; een jongen! Mijn voorgevoel was een meisje, dus ik moest heel erg schakelen (heb zelfs nog gevraagd bij het afrekenen aan de echoscopist hoe zeker hij was, 100% antwoordde hij haha). Op de 20 weken echo zo mogelijk nog duidelijker een jongen, dus geen twijfel mogelijk!

3. winky

winky Bekend lid

12 mei 2013
    665
    0
    0
    Hier ook met 16 weken duidelijk te zien dat t een jongetje was

4. Robynn

Robynn Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.139
    0
    36
    nou gelukkig, want ik ben een beetje bang dat het misschien nog te vroeg is met 16 weken...
    Of dat het kindje net verkeerd ligt en ze het niet kunnen zien ..

5. Mags

Mags Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.198
    0
    0
    Bij 17 weken, prima te zien, 99% zeker was ze er van, een jongen! En klopte, en mijn voorgevoel ook!

Mu weer zwanger en we gaan weer rond die termijn kijken wat het is! Mijn gevoel (en das zo'n raar zweverig ik weet het zeker gevoel, net als de vorige keer) zegt dit keer meisje. Maar ik weet ook wel dat het net zo goed een jongen zou kunnen zijn! Zou ook veel handiger en praktischer zijn, haha!

Heb echt geen voorkeur. Ben gewoon al zo dolblij dat we nog een kleintje krijgen!!

6. furby

furby Bekend lid

14 mrt 2010
    848
    99
    28
    NULL
    NULL
    Ik heb een pretecho gehad met 17 weken en vijf dagen. Toen was het duidelijk te zien, een jongetje ;)

Wij hebben wel bewust gewacht tot de 17 weken.

7. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Met 15+4 weken gezien dat we een dochter kregen.
    Hadden allebei ook heel erg sterk dat gevoel. Had zelf totaal geen voorkeur.

Nu weer zwanger en heb ik voorgevoel voor een jongetje. Ben benieuwd, eerst maar een goede echo en dan afspraak inplannen voor geslachtsbepaling.

8. Robynn

Robynn Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.139
    0
    36
    Yeeeeyyy!! we krijgen een zoon!!! wat bijzonder!!
    Na twee dochters nu dus een zoon.. ben helemaal verliefd!!

9. anjak

anjak Actief lid

13 mrt 2014
    219
    0
    0
    Freelance Fotograaf/Grafisch vormgever bij eigen s
    Groningen
    Ik heb bij 14w+2d weer een echo...
    hoop dat de verloskundige het dan kan zien en uiteraard of ze daar naar wilt kijken... ben zoooo benieuwd! Heb al vanaf het begin voorgevoel dat het een jongetje is.. ben benieuwd of dat gevoel klopt ^_^

10. Robynn

Robynn Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.139
    0
    36
    Achteraf gezien wist ik het dus wel..
    Ik durfde het alleen niet te hopen.. het was ook helemaal prima geweest
    als het een meisje was geweest, maar omdat je toch al 2 meiden hebt..
    was het natuurlijk wel erg leuk om te horen dat het een jongetje is deze keer..
    Plus dat ik het bij mijn meiden ook dacht haha..dus ik vertrouwde niet helemaal op mijn gevoelens..

11. Twanneke

Twanneke Actief lid

18 aug 2014
    175
    0
    0
    Bij mijn jongste zag ik het zelf bij 15 weken in een routinecontrole voorbij komen. Was heel goed te zien, zelfs voor een leek als ik.

12. Max78

Max78 Bekend lid

16 apr 2010
    577
    0
    0
    Bij mij hadden 2 zeer ervaren artsen het mis bij 16 weken! :D Zagen een meisje, maar is echt een jongetje.

13. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Bij Mira had ik een geslachtsbepaling met 15 weken en een paar dagen, 100% een meisje. Duidelijk op de foto ook. Bij Ediz met 14,5 week zelfs, ook weer 100% zeker een jongen.

14. Robynn

Robynn Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.139
    0
    36
    Bij de 20 weken is het nogmaals bevestigd..
    Het is echt een jongen :D

15. Drieka

Drieka Niet meer actief

Wij hebben met exact 16 weken een geslachtsbepalingsecho gedaan en het was heel erg duidelijk te zien :D

16. wondertjenr3

wondertjenr3 Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Hier hebben we het met 13 en 15 weken ook heel duidelijk kunnen zien ;) :)

Deel Deze Pagina