Binnenkort komt Luvion met een nieuwe babyfoon op de markt. Weten jullie misschien wanneer deze verkrijgbaar zijn?
daar wacht ik dus ook op.. ik had op hun site gekeken maar daar stond hij zelfs niet op vorige week. ik verwacht dat ik hem wel zie op de 9 maandenbeurs en koop hem dan wel.
Ahaa.. ja de negen maanden beurs! Dat is een goeie. Ondertussen heeft mijn man contact opgenomen met het hoofdkantoor van Luvion. Ze gaven aan dat de Prestige in januari uitkomt en verkocht zal worden bij o.a. babydump.
Oké goed dat ik dat weet! Weet je wat hij gaat kosten? Had je 'm ook in een boekje gezien? Geloof de wij jonge ouders
Ja klopt wij hadden het ook gezien in een klein boekje in een tijdschrift. Het ziet er wel erggg leuk uit. Ze konden helaas niks zeggen over de prijs.. jammer hè. Mocht ik wat horen, dan laat ik je het in ieder geval weten.
oke fijn! jij kwam laatst toch in het april 15-30 topic? als je nu eens daar komt kletsen maar hij ziet er super uit dus ben heel benieuwd naar de prijs! ik moet namelijk 2 camera's hebben omdat ik al een zoontje heb.
Wij hebben een Luvion en zijn super tevreden. Ben wel nieuwsgierig naar de nieuwe. Heeft iemand een plaatje?
kwekkie4u hij schijnt 20 januari leverbaar te zijn zeiden ze bij luvion. ik moet hem wel bij babydump kopen want mijn huidige is niet goed en is nog garantie, scheelt me toch 110,- en bij babydump is de grand elite ook goedkoper (20,-) als op de site van luvion!
Ik ben heel erg benieuwd 20 januari. Ik zal ook dan ff contact met Babydump opnemen voor de prijs! Spannend. Volgens mij staat Luvion ook op de negenmaandenbeurs. Ben benieuwd of ze ook beurskortingen hebben.
Ik heb begrepen dat je hem binnenkort hier kan kopen Luvion Prestige Touch babyfoon - Babyfoonstore.nl
ja vanaf 20 januari is de luvion prestige touch leverbaar. overal dan. zie dat de vorige versie (grand elite) daar duurder is als bij babydump dus dan zou ik eerder bij babydump kijken voor de prijs straks!
Wilde even laten weten dat ik hem gister bij de Babydump besteld heb voor 219,- (op de site van luvion zelf 239,-) Hij wordt in week 6 geleverd!
Wilden er eerst ook op wachten, maar bij de babydump en bij babymax wisten ze ons te vertellen dat het beeldscherm toch wel erg groot is (ongeveer formaat tablet). Vonden we toch wel iets te gek worden, dus hebben we toch voor de Grand Elite gekozen. We hebben hem nu een paar weken in huis en hij bevalt prima.
Ja, maar niet zo makkelijk als je hem even mee wilt nemen. Onze wasmachine/droger staat bv beneden in de kelder. Ik zie me zo'n groot ding al iedere keer met me meeslepen. Of als ik in de tuin zit of aan het werk ben. Maar als je hem alleen in de woonkamer of op een andere vaste plek gebruikt dan is het wel ideaal.
Daar heb je wel een punt maar neem m'n iPad ook door heel het huis mee dus opzich moet dat geen probleem zijn.. Het scherm is 17,78 cm zo dwars dan hè..