hey Heb even een vraagje, hebben jullie nu jullie zwanger zijn ook meer nachtmeries dan vroeger? Ze gaan niet altijd over de baby of zo, soms zijn ze echt onsamenhangend en zo. Maar ik droom nu echt wel vaker dan vroeger.
Heb ik ook! Heb niet zozeer nachtmerries maar droom zeker vaker en ik onthoud ze ook allemaal heel goed! Ik droom soms over dat ik zwanger ben maar ook erg vaak over roken, haha, ben gestopt en is nog steeds moeilijk..
Ook hier continu nachtmerries! Wordt er gek van:x Nu ben ik er achter gekomen dat als ik heel heet douche dat ik dan meer nachtmerries heb dan als ik wat minder heet douche. Miss ook een tip voor jullie..? Voor de rest denk ik dat het gewoon de hormonen zijn en we het er maar mee moeten doen..
Ook ik droom de laatste tijd steeds vaker, al zijn het niet echt nachtmerries.. toch zijn het hele rare dromen.. met van alles door elkaar heen. van het weekend ook rare droom gehad...:S
Die dromen zijn een nachtemerrie om van te krijgen idd niet altijd leuk maar gaat van zelf hoop weer over toch. Groetjes Patricia
Ik droom ook meer sinds ik zwanger ben en heb regelmatig nachtmerries, soms wel 3 in één nacht *vermoeiend*... Wel ben ik erachter gekomen dat ik vaak een nachtmerrie heb wanneer ik het te warm heb in bed, dus probeer er zoveel mogelijk voor te zorgen dat ik niet te diep onder het dekbed lig als ik ga slapen. En dat helpt meestal wel om de nachtmerries weg te houden...
De ene nacht heb ik het meer dan de andere nacht en heb geen idee waardoor dat komt, ik douche nooit voor het slapen gaan eigenlijk en heb altijd hetzelfde ritueel. Ligt er denk ik ook aan hoe je dag is geweest. Maar ik droom wel de meest bizarre dingen, schrik me regelmatig rot als ik wakker word. Maar het ligt toch echt aan de hormonen, helaas, ik hoop dat het na de bevalling snel weg is.
komt t niet omdat je n nachtmerrie hebt, je het juist warm krijgt? ik word vaak zwetend en met n bozend hart wakker omdat de droom zo spannend/eng is..
Ik droomde ook meer tijdens de zwangerschap. Zowel gewone dromen als nachtmerries. Zelf heb ik het idee dat ik de dromen beter onthield, omdat ik veel lichter sliep. Normaal onthoud ik dromen namelijk amper, maar ben ook niet wakker te krijgen. En tijdens mijn zwangerschap en de eerste paar maanden erna was ik echt makkelijk wakker te krijgen.
Ik droomde vannacht nog dat ik met de auto aant rijden was, en opeens een knal, er was een boom op de auto gevallen. kreeg het warm en raar, en toen schoot ik wakker.... pffff stoute merries
Is idd ook een zwangerschapskwaal. Ik heb het tijdens mn 1e zwangerschap heel erg gehad, tijdens die zwangerschap is mn paard (en beste maatje) overleden en heb daar zulke heftige nachtmerries over gehad, brrrrrr
och hou op schei uit! Mijn man wordt gek van me! Vorige week ben ik gillend ons bed uitgerend omdat ik droomde dat er een hele grote spin op het plafond boven mij zat!!!! En die zat er natuurlijk helemaal niet! En laatst had ik ook 3 nachtmerries in 1 nacht! Echt, zwaar vermoeiend. Heb juist slaap nodig, lol....
Je droomt tijdens de zwangerschap niet meer dan anders maar door de hormonen slaap je anders/lichter en kun je je de dromen beter herinneren.
ja dit heb ik ook. Een tijdje terug droomde ik zelfs van mensen die dood gingen en raar maar waar paar daag daarna stierf de mama van mijn schoonbroer. Brr vond dit toch wel ff eng
Het hoort echt bij dé zwangerschapheb ergens gelezen dat het is om jou voor te bereiden om mamma te zijn en om dingen af te sluiten\verwerken en dé Baby te leren over emoties . Of het zo is ?Weet wel dat ik inderdaad wel heel wat af droomde