Is dit een meisje of toch een jongen?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door zsp, 12 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zsp

zsp Lid

20 feb 2011
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 zsp, 12 mei 2011
    Laatst bewerkt: 12 mei 2011
    Hallo Dames,

Ik ben deze week geweest voor een groei echo met 29 weken.
    Alles was goed gzd mooi! maar dan vertelt de echoscopist dat we een meisje krijgen, terwijl ik bij de 20 weken echo duidelijk een jongen zag?? Hij wilde het niet echt onderbouwen waar hij dat vanaf zag.
    En zei verder dat dit soort onderzoeken niet zijn bedoeld om een discusie aan te gaan van welles nietes! Maar ondertussen ben ik wel onzeker geworden, en moet ik alles nieuw aanschaffen (had nl al na 2 x bevestiging te hebben gekregen dat t een jongetjes is alles aangeschaft) Snappen jullie wat ik bedoel? Nou bij deze willen jullie svp meekijken naar de echo. Dit is er een van 20 weken.

Groet

2. ansy

ansy Lid

1 mei 2011
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    volgens mij heb je geen foto bijgevoegd...

groetjes angela

3. Sweetangel28

Sweetangel28 Fanatiek lid

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    zie ook niks ??

4. zsp

zsp Lid

20 feb 2011
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij deze nu wel incl onderstaand.

5. Sweetangel28

Sweetangel28 Fanatiek lid

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Nu zie ik wel een foto :)

Uhmm ik durf het niet te zeggen ... De echo ziet er wel heel anders uit dan die van mij hier ook een meisje en bij mij zie je duidelijk streepjes die zie ik hier niet .. Dit lijkt wel een jongetje

Sorry zie nu dat je dat ook bedoelde :p Tijd voor bed denk ik :)

6. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.063
    2.202
    113
    Brabant
    ik zeg jongetje. onze meisjes echo's zagen er heel anders uit. echt drie streepjes..

7. belin

belin Fanatiek lid

30 jul 2009
    1.477
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik zeg ook een jongen. De echo van mijn dochter zag er echt anders uit en daar zag je inderdaad duidelijk 3 streepjes. Ben benieuwd ;)

8. mama079

mama079 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.065
    30
    48
    Kan aan mij liggen hoor, maar ik zie overduidelijk een jongen!

9. didi2

didi2 Actief lid

31 mrt 2010
    185
    0
    16
    Zie op dit plaatje echt een jongen hoor. Beetje vreemd om geen uitleg te geven. Zeg dan niks.....Fff bellen misschien naar het centrum of ziekenhuis.

10. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik zou ook zeggen dat dit een jongen is hoor!

Ik krijg nu mijn 2de meid en die zagen er echt ander uit ;)

11. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Wat een sukkel zeg!! Je eerst super onzeker maken en dan zo'n opmerking! Dan had ie maar niks moeten zeggen;) en blijkbaar heeft ie totaal geen verstand van het geslacht bekijken, want zie een overduidelijke balzak en een piemeltje!!! Dus don't worry:)

12. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Die 2e foto lijkt mij ook een jongetje hoor. Zie een balzak en een slurfje hoor!

13. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Absoluut een jongen!

14. fontana

fontana Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.288
    0
    0
    zoekende.. maatschappelijk werk of jongerenwerk.
    ergens in t Noorden.
    ja hoor een echte kleine vent!

15. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.975
    15.607
    113
    Nabij Utrecht
    Bovenste een duidelijke piemel in beeld en op de onderste een duidelijke balzak (met klein topje van het piemeltje erboven;))

16. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Ook ik kan er geen meid van maken (en wij hebben er twee....)

17. zsp

zsp Lid

20 feb 2011
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Dames
    Dank jullie wel voor de vele reacties. Het was inderdaad een vreemd mannetje?!?! Hij was een beetje geirriteerd dat er naar t geslacht werd gevraagd denk ik. En hij keek er ook vanaf de bovenkant naar. Misschien zag hij twee balletjes en maakt er daar maar schaamlipjes van ha ha ha. Wat vinden jullie zal ik (met mn 32 weken) alsnog een geslachtsbepaling doen? Of zien ze nu steeds minder op echos?

Dikke kus Sanna

18. w0nder

w0nder Niet meer actief

Zeker kun je nog een geslachtsbepaling laten doen ;) alleen de baby in het geheel op de echo krijgen
    gaat niet meer, maar het geslacht moet nu zeker heel goed te zien zijn :)

Ik snap niet dat die man meisje zegt, want ik zie duidelijk iets uitsteken op je foto's :D:D

19. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Nou kzie toch duidelijk een minipenisje hoor :p.
    Wat een sukkel zeg die vent, zoon opmerking kan een hoop omgooien, dus waarom mag je niet vragen waar die zijn bevinding op baseert toch???

20. zsp

zsp Lid

20 feb 2011
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey ladies

Ja begrijp er ook niks van waar hij dat op basseerd heeft?!? Maar ja mannen kunnen soms vreemde wezens zijn :D:D:D

Hij maakte e zo aan t twijfelen dat ik bij foto twee echt twee schaamlipjes dacht te zien en dat uitsteeksel maar voor navelstreng zag.:(

Maar zoals ik begrijp hier ziet een navelstreng er toch anders uit (twee streppjes licht en midden donker) en veel dikker toch?

Ik denk dat de twijfels de overhand krijgen hier en toch maar een afspraak ga maken voor echo. Ik vind het alleen zo zonde van mijn geld kan het nl heel goed voor iets anders gebruiken. snappen julie?

Veel liefs Sanna

Deel Deze Pagina