Wanneer hoor je na punctie hoeveel eitjes bevrucht zijn?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Roosje72, 20 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roosje72

Roosje72 Fanatiek lid

31 aug 2014
    1.174
    0
    0
    Ingenieur
    naar aanleiding van een opmerking in een ander topic ben ik toch benieuwde naar hoe het bij jullie gaat.

Ik krijg op de dag van punctie het aantal eitjes en de hoeveelheid zaad door
    De dag na de punctie krijg ik door hoeveel van de eitjes bruikbaar waren en hoeveel er bevrucht zijn. Tevens geven ze dan het tijdstip van tp door.

Bij mijn ziekenhuis doen ze op dag 3 tp bij verse tp

2. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.273
    2.035
    113
    Wij kregen ook op de dag van de punctie het aantal eicellen en de hoeveelheid zaadcellen door. Bij ons vond de tp twee dagen na de punctie plaats, en dan kregen we ook te horen of er een tp zou plaatsvinden en hoelaat, hoeveel embryo's er in totaal waren en hoeveel er uiteindelijk geschikt waren om in te vriezen.

3. Roosje72

Roosje72 Fanatiek lid

31 aug 2014
    1.174
    0
    0
    Ingenieur
    Dus jij hoort t op dag 2?!?!

4. klavertje3

klavertje3 Actief lid

22 nov 2013
    140
    0
    0
    ziekenhuis
    Bussum
    HaHai ws dit weekend derde punctie UMC utrecht

binnen uur na vorige punctie s hoorden wij hoeveel eitjes er in de blaasjes zaten en de volgende dag hoor je of er bevruchting heeft plaats gevonden 3 dagen na punctie in de terug plaatsing een dag later hoor je of de andere embryo's in de vriezer kunnen.
    Totaal 7 embryo's terug gehad na 7 dagen 150 en goal f zit ik al op 11 blaasjes dus best tevreden groeten

5. chantie07

chantie07 Actief lid

29 jan 2013
    390
    3
    18
    Ik werk
    Hoi in umc had ik op zaterdag 3 januari de punctie
    Op dinsdag 6 januari hoorde ik of er bevruchting was
    Zo ja kreeg die zelfde nog verse tp
    Woensdag zou gebeld worden of me andere eitje
    Was Door gaan delen om in te vriezen

6. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.982
    15.610
    113
    Nabij Utrecht
    Hier op de dag vd punctie aantal eitjes en zaad.
    3 dagen na de punctie in de ochtend hoor ik hoeveel emmys er zijn en die middag dan een tp.

Deze situatie is in het umc utrecht en is zo alle keren gebeurd (2003_2004_2010_2014)

7. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Hier UZ Gent. Op de dag na de punctie hoorden we hoeveel er rijp en hoeveel er bevrucht waren. Wij hadden gekozen voor een dag 5 TP, dus op die dag hoorden we hoeveel er nog 'over' waren.

8. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Hier moest mijn man meteen na de punctie met de buisjes met eicellen naar een ander ziekenhuis (UMCG). Daar werd nagekeken hoeveel eicellen gevonden waren. Hij moest zijn bijdrage leveren en daarvan kreeg je ook te horen of het goed genoeg was.

Op dag 2 na de punctie was de terugplaatsing, als alles goed was gegaan. Als je niks hoorde, dan mocht je op een bepaald tijdstip voor de terugplaatsing komen. Tijdens de terugplaatsing hoorde je hoeveel eicellen er bevrucht waren, wat er teruggeplaatst werd en of er nog embryo's in aanmerking kwamen om te worden ingevroren. Werd je op dag twee na de punctie 's ochtends gebeld, dan was dat slecht nieuws. Dat betekende dat er geen bevruchting was opgetreden en dat er geen terugplaatsing was. Dat hebben we helaas meegemaakt tijdens de eerste IVF.

9. Lovelymommy84

Lovelymommy84 Fanatiek lid

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    Hier op de dag van de punctie het aantal gevonden eitjes en t zaad. Twee dagen na de punctie het aantal bevruchtingen derde dag na punctie de tp. Eerder kregen we gelijk te horen of er emmys goed genoeg waren om in te vriezen maar tegenwoordig krijg je daar een brief over.

10. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    Roosje bij het mck in Leiderdorp plaatsen ze op dag 3 terug. De dag van de punctie hoor je hoeveel eitjes er gevonden zijn maar niet hoeveel zaad alleen of het genoeg is voor icsi. Dan 2 dagen na de punctie krijg je telefoon of er op dag 3 een tp is. Op dag 3 krijg je dan weer te horen hoeveel bevrucht en of er cryo's zijn. Sommige horen dit ook later per brief begreep ik. Denk dat ze dan kijken naar hoe goed ze doordelen.

11. Roosje72

Roosje72 Fanatiek lid

31 aug 2014
    1.174
    0
    0
    Ingenieur
    Er zijn dus best wel wat verschillen, zelfs binnen hetzelfde ziekenhuis, tenminste als ik de drie dames bij het UMC lees....apart hoor

12. Celia2

Celia2 Actief lid

22 apr 2009
    204
    0
    0
    Hier ook UMC, zelfde verhaal als RoGiJuLi.

13. Roosje72

Roosje72 Fanatiek lid

31 aug 2014
    1.174
    0
    0
    Ingenieur
    Bij mij gaat t dus precies zo.

14. klavertje3

klavertje3 Actief lid

22 nov 2013
    140
    0
    0
    ziekenhuis
    Bussum
    Volgens mij dag 2 was het even kwijt, vrijdag weer punctie van ruim 11 blaasjes spannend

15. Roosje72

Roosje72 Fanatiek lid

31 aug 2014
    1.174
    0
    0
    Ingenieur
    Succes vrijdag

Deel Deze Pagina