ben net naar de vk geweest en blijkt dat ook deze kleine spruit in stuit ligt volgende week echo,kijken of hij gedraaid is, zo niet dan naar het ziekenhuis poging tot draaien hoop het sow dat hij draait of dat hij gedraaid kan worden
Hier net zo. Wij hebben echter al besloten geen draaipoging te willen. Dus..de kleine mag nog uit zichzelf draaien en anders een keizersnede. Succes met jou beeb.
ik ga toch proberen voor een draaipoging , kijken of het lukt , maar de vk zei al je hebt kans dat deze niet gedraaid kan worden ligt te ver in stuit, mrja merk het wel weet je toevallig of ze je kleintje eerder halen met een keizersnede???
@ veghelsemeid..... wat ik uit eigen ervaring weet is dat ze het sowieso in wk 38/39 je kindje zullen halen. Ik had namelijk al vanaf wk 36 een kind die in een stuit lag, heb de draaipoging niet laten doen en gelijk gekozen voor de geplande keizersnede, uiteindelijk moest ik sowieso wel een keizersnede omdat me kindje schuin met zijn hoofdje omhoog lag, hij is gehaald met 39,4 wkn
Mijn gyn zei gister ook dat ze een keizersnede met 39 weken plannen. Dus ben benieuwd. de keizersnede zie ik niet tegenop, maar dat ik daarna in het ZH moet blijven wel haha
Hier een hele goeie ervaring met een draaipoging met 36 weken, hij is mooi nog 3 weken lang goed blijven liggen! Suc6
haha ik zie er tegen op dat je 6weken moet rusten kan ik totaal niet hahaha ben eigenlijk aan het twijfelen of ik een draaipoging zal doen met lorenzo is het wel gelukt toen, maar werd helemaal eng toen die verdoving was uitgewerkt denk dat ik aangeef dat ik gelijk voor een keizersnede wil gaan