Als ik heel eerlijk ben vind ik alleen de 3e echo die je plaatst duidelijk een kindje. Bij de andere weet ik niet zo goed waar ik naar zit te kijken. Bedoel dat niet lullig hoor maar vind het sneu voor jou dat je eigenlijk niks opgeschoten bent maar wel heb moeten betalen.
Nou dit is een echo foto van ons meisje en hierop zei iedereen hier op zp dat het een jongen was. Dit heeft me heel erg in onzekerheid gebracht en ging zelf ook twijfelen...maar het is toch echt een meid En ik ben hier met als jij 14wk en 1dg
Lovepeet jeetje wat slecht zeg! Was daar bij mijn dochter destijds bijna heen gegaan, ben blij dat ik het niet gedaan heb Ik zou ook bellen voor een herkansing hoor, die hoor je toch ook gratis te krijgen als ze het niet goed kunnen zien? Ik kan echt niets wijs worden uit je foto's.. zonde en jammer!
Ik snap deze foto niet.. Waar wijst het pijltje dan precies naar? Als ik hem zo zou zien had ik dus ook jongen gezegd. Ben wel benieuwd, weet ik waar ik komende week op moet letten bij mijn echo
Ja oke dat kan maar ik reageerde alleen maar op de reactie dat je altijd een pottyshot nodig moet hebben. Dat is dus niet waar. Het kan eventueel ook van de zijkant. Bij mij was het duidelijk een jongen en gister is nogmaals bevestigd dat het echt een jongen is. Ik beweer niet dat je het altijd van de zijkant kan zien. Maar een pottyshot is niet de enige manier waarop je het geslacht kan zien, dat bedoelde ik er mee. Op jouw eerste foto vind ik het zeker geen jongetje, dan zou hij wel een hele lange piel hebben voor 14 weken en 1dag. Je 2e foto vind ik wel twijfelachti en bij die foto snap ik dat meerdere mensen jongen zeggen. Snap best dat je er onzeker van werd toen het toch een meid bleek te zijn. Was ook een beetje mijn angst, dat ze gister ineens zouden beweren dat het een meisje is, daar zou ik ook super onzeker van worden.
Dat moet de clitoris zijn. Iedereen dacht/denkt dat het een jongen ja omdat een piemeltje eb clitoris op dat termijn even lang zijn. Alleen trekt de clitoris nog verder naar binnen. En riverr,was geen aanval hoor Maar vond jou echo een beetje op die van mij lijken,dus dacht Heej ff onze meid showen. Ik was inderdaad helemaal overstuur en heb toen contact gehad met marita uit Lommel. Ze begon ook te twijfelen omdat ze zich de echo opzich niet meer kon herinneren. En zoals zij en een andere echoscopische zei is het vaak niet goed te beoordelen via een foto maar zijn live beelden betrouwbaarder. Maar zeggen dat het 60% een meisje is vind ik heeeeel raar hoor. Heb je dus nog niks aan. Ze had beter kunnen zeggen dat ze het niet goed kan zien en jullie terug kunnen komen.
Een pottyshot had wel handig geweest, zonde dat je nu nog niets weet. Nu roept iedereen dat ts het echobureau moet bellen voor een nieuwe echo, maar toen ik op zoek was naar een echobureau voor een geslachtsbepaling heb ik ook getwijfeld of ik naar wereldkind in Rotterdam zou gaan. Zij hadden alleen duidelijk op de site staan dat ze onder de 18 weken geen garantie geven, daarna mag je bij twijfel terugkomen. Blijft natuurlijk enorm balen dit. Omdat ik op de dag dat wij wilde gaan (was een cadeautje voor mijn moeders verjaardag) 17 weken zwanger was zijn toen wij naar 3D echo Barendrecht gegaan. Bij haar mag je dan namelijk nog wel terugkomen. We kregen toen ook een pottyshot mee waarop duidelijk een piemeltje te zien was!
Ik dacht dat de normale gang van zaken was als ze het niet goed kunnen zien je gewoon gratis mag terug komen?? Maar sommige hanteren een bepaald termijn en bij de meeste ligt die op ongeveer 17 weken voor een geslachtsbepaling. Ik zou ze toch nog eens bellen hoor! Bij mijn dochter hadden ze het goed met het geslacht en dit tijdens de nekplooimeting echo met 12w2d !
ik had bij 20 weken echo een foto gekregen met uitvergrootte schaamlipjes zeiden ze een meisje... alles roze gekocht nu volgende week 3d echo en dan weten we zeker dat meisje gene piemeltje krijgt want twijfel heb ik wel haha gewoon puur omdat het vaker gebeurt... en jij heb pas 15 weken kan nog van alles veranderen!
Snap je reactie helemaal, maar op de site van wereldkind staat dat het tot 18 weken op eigen risico is en bij twijfel na 18 weken, mag je wel terugkomen. Bij baby's world mag je altijd terugkomen als zij twijfelt over het geslacht, maar nog veel belangrijker zij legt uit op de foto's achteraf hoe je alles kunt zien. (Uiteraard ook tijdens de echo zelf) @TS Balen dat je nog geen duidelijkheid hebt. Ga je nu je 20-wekenecho afwachten of ga je elders het proberen?
ik heb de site niet gelezen, maar héél eerlijk als ik al lees dat voor de 18 weken op eigen risico is, dan had ik in de eerste instantie al niet daarheen gegaan dit is gewoon zonde van je geld, je heb weliswaar een mooie echo en vast ook mooie foto's mee gekregen maar waar je voor ging is niet gelukt, en nu heb je kans dat mensen zich toch gaan vastpinnen op die 60% en dat is natuurlijk onzin, doe dan geen geslachtsbepaling en zet gewoon op de site neer vanaf 18 weken, dit is mensen onnodig in onzekerheid laten
Hmm ik vind het maar gek dat ze zoiets zeggen van 60%meisje.. En dan nog met 15 weken, ze had beter moeten zoeken en kijken.. Inderdaad zeg dan niets of iig dat je terug mag komen voor nog een bepaling.. Bij mij heeft Marita uit Lommel de geslachtsbepaling gedaan afgelopen vrijdag en zij heeft ons een 100% bepaling gedaan. Voor 35 euro. Zelfs wij hebben het gezien en hebben het op de foto. Bij 13 weken en 3 dagen!