Helaas geen foto van. Bij de 4d echo hadden ze het over 3 streepjes die te zien waren. En 3 streepjes wezen op een vagina. Vandaar dat ze daar met een meisje kwamen. Maar het maakt me niks uit het is tot op heden een gezond kindje en daar gaat het om :d
lijkt me idd raar als ze 2x een ander geslacht zeggen, je gaat na de eerste keer er toch een beetje vanuit dat het is wat ze zeiden na ik ben iig vanavond aan de beurd haha! ben erg benieuwd
ja spannend om te weten wat het wordt! wij hadden gisteren de 20 weken echo, maar ons kleintje wilde niet dat we maar iets te zien kregen, navelstreng zat er voor (bij mn zus haar zoontje was dit ook het geval, toeval?) donderdag mogen we terugkomen, niet alleen voor het geslacht maar meer omdat hij of zij niet zijn long-slagader wilde laten bestuderen... donderdag dus weer een nieuwe kans... spannend alweer!
bij mij konden ze al met 15 weken zien dat het een jongetje is. Overduidelijk Gister terug echo gehad (door te hevige pijn) en daar was nogmaals duidelijk te zien dat het een jongetje is! Gelukkig was alles okido en het kindje was zelfs aan het happen, net een visje
Wij willen het heel bewust niet weten. Het klinkt misschien cliche, maar het enige wat wel echt telt is dat het gezond is. Gezien de diabetes achtergrond van mijn partner (zit op de mannelijke lijn) zou de kans op een blijvend gezond kindje bij een meisje groter zijn, maar een jongetje is even welkom. Ik zou wel graag willen weten waarom je het geslacht zou willen weten. Zou je teleurgesteld zijn als de geslachtsbepaling niet blijkt te kloppen?
9 dec. 20 wk echo hopen dat dat kleintje er goed voor ligt! wij en iedereen in de omgeving denkt een meisje! maar met alle 2 even blij als het maar gezond is!
Omdat er al genoeg onzekerheden in je zwangerschap zijn is dit een leuk iets om naartoe te leven (zoiezo ben je vaak op de helft als je het kan weten) is een soort van mijlpaal. Voor mij maakt het alles ook veel persoonlijker, ik vind "de baby" zo afstandelijk en onwerkelijk kliken, terwijl ons meisje of onze knul veel leuker en liever klinkt. Ik vind daarnaast neutrale (lees; saaie) kleertje niet zo leuk, ik koop liever gericht, dus het gaat niet zozeer of je perse een jongen of meid wilt maar een stukje voorbereiding en hierin kan je nooit teleurgesteld zijn lijkt me, wel kan je anders hebben gevoeld of gedacht en dat is dan even aanpassen haha Wij hebben ook met een vruchtwaterpunctie te horen gekregen dat het een meisje was, het waren eerste 2 kindjes, toen was het risico op een afwijkingen heel groot geschat dus een punctie laten doen, toen vruchtwater verloren een beetje goed nieuws kan dan soms erg welkom zijn in een moeilijke zwangerschap..
Da's natuurlijk ook wel zo... maar ik heb al wel eens van mensen gehoord dat de bepaling uiteindelijk niet bleek te kloppen. Hun jongetje moest in roze kleertjes mee naar huis en ze waren er wel even stil van... dat lijkt me dan ook wel weer raar.
omdat veel mensen het te vroeg (16-17 weken) proberen te zien en dat is niet betrouwbaar genoeg, zoiezo met de 20 weken echo hebben ze het vaak verkeerd omdat die mensen daarvoor niet zijn en ook niet goed genoeg naar kijken, het is medisch en geen pretecho. Dus een goed erkend echobureau (die ook pas garantie geeft bij de 19 weken) en het minimaal 1 keer laten bevestigen en de kans is vrij klein dat dit gebeurd (zijn meer horrorverhalen die hoort dan werkelijkheid tenminste als ze het goed hebben laten checken)
het is bij ons puur om het persoonlijker te laten worden dat je een (kindje) jongetje of meisje in je buik hebt! de naam kun je al gaan noemen kleertjes zoeken kamertje erop aanpassen etc! we houden het ook voor onzelf gewoon omdat het dan ons ding/geheim is
wij willen het ook puur en alleen weten vanwege t kamertje.. we vertellen het dan ook aan niemand en we doen de gordijntje roze of blauw en wat losse spullentjes.. ik heb 2 uni seks pakjes h=gekocht dus mochten ze er straks naast zitten hoefd t niet naar huis in kleertjes van het andere geslacht.. T maakt ons echt niet uit wat we krijgen t is voor ons de eerste maar me lief zou t leuk vinden als de eerste een knul is want mogen we dan een 2 krijgen en dat is een meid dan kan dr grote broer voor dr opkomen (ja echt een mannen redenatie) maar als het anders is vind ie t ook prima .. We zijn zo en zo al heel blij dat t ons zo makkelijk af is gagaan
Cilla niet alleen mannen denken zo hoor. Haha ik denk ook zo. En sommige mensen snappen het niet Het is niet zo dat ik terleur gesteld zou zijn als het een meisje is maar eerst een jongen is toch iets leuker. Ik vin dhet geweldig dat ik een grote broer heb. gr Winnie
joehoe! gister de kleine gezien! ik weet wat het word we konden er niet omheen! ik vertel het niet omdat er bekenden hier op het forum zitten haha maar het was echt de moeite heel erg leuk! succes iedereen die nog moet/mag!
Ik wil het vooral weten omdat het erg praktisch is! De oudste krijgt een nieuwe, grotere kamer en laat dus een knalroze meidenkamer achter.... Heb niet veel zin (en tijd met al twee kids) om als het niet nodig is het roze om te toveren in een neutraal kleurtje (hoop dus stiekum op een meid, dat scheelt weer verven...!) Maakt verder helemaal niet uit wat het wordt, heb een meid en een jongen en vindt allebei even leuk!
Wij willen het ook graag weten. Ons beiden gevoel zegt een meid. Paps dacht eerst een jongen maar sinds twee weken een meid. 11 dec pretecho met 16w2d hopelijk kan ze dan zien wat het word. Misschien toch stiekum een jongen. Ik vind het beide leuk.
Ik krijg een gezonde jongen waar ik mijn pretecho heb laten maken kunnen ze het al vanaf 15 weken zien..
maar mogen geen garantie geven erop dus als ze het niet kunnen zien krijg je je geld niet terug of mag niet gratis terugkomen? Het gaat juist heel vaak fout bij mensen die het zo vroeg laten nakijken..
ja vind het ook heel vroeg hoor 15 weken jeetje dan is het net of nauwelijks gevormd en lijkt het beide heel erg op elkaar ik heb er toen 1 mat 18 weken gedaan maar ging er echt niet vanuit hoor daarna 1 met 20 weken 24 weken en nu laatst voor de zekerheid nog met 28 weken toen pas was ik overtuigt zag je echt de hamburger zitten ... wat ik wel geloof is dat het bij jongens natuurlijk veel duidelijker zichtbaar is .. maar toch 15 weken zou ik nooit doen hoor is echt te vroeg !