last van hormonen 16 weken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door rce86, 4 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rce86

rce86 Bekend lid

19 sep 2008
    605
    0
    16
    Amersfoort
    Hai dames,
    Ik heb sinds 2 weken erg last van mijn hormonen :p
    Vooral me vriend heeft het te verduren.
    En heb gewoon geen geduld meer!(werk met kinderen dus dat is dan niet zo handig)
    Heb de laaste dagen ook veel last van hoofdpijn, maar dat kan ook door het weer komen.
    Iemand die dit bekend voorkomt?
    Liefs

2. Mei2009mama

Mei2009mama Actief lid

8 sep 2008
    334
    0
    0
    ja heel erg bekend.. gelukkig denkt mijn ventje .. laat maar gaan haha

3. MisssZ

MisssZ Bekend lid

20 nov 2008
    541
    0
    0
    't Gooi
    hahaha ja hier ook hoor. Geduld is nu niet mijn sterkte punt op het moment.... Komt wel weer goed :)

4. avana1986

avana1986 Lid

10 sep 2007
    86
    0
    0
    ik heb ook echt geen geduld meer..
    majah hoort er allemaal bij.

5. rce86

rce86 Bekend lid

19 sep 2008
    605
    0
    16
    Amersfoort
    Haha oke krijg namelijk toch wel een beetje medelijden met me vriend;)
    maar inderdaad het komt vast wel weer goed!

6. wwndyy

wwndyy Actief lid

15 sep 2008
    457
    0
    0
    Thuismama. De planning is wel dat ik weer ga leren
    Voorburg
    Begrijp helemaal wat je bedoeld!

Geduld is ver te zoeken...Als ik iets wil (klinkt lekker egoistisch) moet het ook meteen gebeuren...En zo niet...grrr

Hoera we zijn zwanger! ;)

7. mamasuusje

mamasuusje Bekend lid

24 sep 2008
    586
    0
    0
    pff heb er hier ook last van! mijn mannetje zit in duisland nog voor 3weken :( en als ie me niet snel genoeg terugbeld of ik kan hem niet bereiken omdat ie dan geen bereik heeft dan word ik helemaal gek en begin ik gelijk te flippen! :confused: en echt iedere keer weer.. word er zelf ook moe van zucht...

Lang leven de hormonen! :rolleyes:

8. Niet meer actief

Ik heb hier nog niet echt last van ongeduld enzo, maar wel vreselijk emotioneel.
    Laatst zei mijn vriend, wat zit je nu te lachen?
    NOu zeg ik, beter dan huilen toch?
    Dus maakt ie een grapje, van: ach, dat mag ook... barst ik spontaan in huilen uit!
    Had je dag gezicht moeten zien, helemaal ongerust en bezorgd hihihi

Heb het boekje: help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt van Kluun voor hem gekocht, krijgt ie vanavond van de sint.
    Eerst zelf gelezen, maar het is zooooooo vreselijk de waarheid wat daarin staat en letterlijk blauw gelegen van het lachen.

Misschien ook een tip voor je mannetje?

Veel liefs en denk maar zo, het gaat ook weer over!
    Fijne sinterklaas!

9. rce86

rce86 Bekend lid

19 sep 2008
    605
    0
    16
    Amersfoort
    Haha dat emotionele heb ik wat minder, na uiteindelijk van de woede barst ik ook uit in huilen.Maar van lachen naar huilen is wel heel erg humor, zou spontaan weer van huilen naar lachen gaan!
    Het boekje van kluun heb ik ook gelezen, herken me zelf er zo erg in!Me vriend is er nu ook in bezig, vindt het heel leuk;)

Vannacht was ik weer kwaad om niks. Ik werd snachts wakker en ik wou dat me vriend me vasthield, dat verdomde die...(snap ik stiekem ook wel want na 1 minuut wil ik me alweer omdraaien enzo) nou kwaaad dat ik werd! Uiteindelijk heb ik alleen mezelf ermee want ik kon al helemaaal niet meer slapen :p.
    Wat Ik me ook afvroeg .... is die woede van binnen niet slecht voor het kindje?

Deel Deze Pagina