'rare' metingen echo 30,5 weken

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door debq, 26 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debq

debq Fanatiek lid

10 mrt 2010
    3.797
    761
    113
    Vandaag ben ik 30 weken en 5 dagen zwanger en heb nog een echo gehad. Ik vond de metingen zo raar en vraag me af wat jullie er van vinden.
    Het hoofd was 30 weken en 2 dagen.
    Het buikje was 31 weken en 3 dagen.
    Het dijbeentje was 29 weken en 2 dagen.
    Ze heeft alles vaker gemeten en dit waren de gemiddelden. Vooral dat dijbeen vind ik zo raar. Ze zei wel dat alles binnen de normen viel, maar toch, buik en been een verschil van 2 weken.. Of is dit toch normaal nu?

2. Jeluna

Jeluna Bekend lid

27 aug 2008
    571
    0
    0
    Hey

Ik heb dit ook gehad met de echo van 29w3d, alles liep eigenlijk wel voor maar het beentje liep ook bijna 2 weken achter op het hoofdje en buikje namelijk:
    Hoofdje 31w2d
    Buikje 31w5d
    Beentje 30w
    Bij ons kan dit wel kloppen, mijn vriend heeft niet zulke lange benen dus hoeft niks ernstigs te betekenen maar kan ook gewoon erfelijk bepaald zijn misschien!

Dinsdag weer een groeiecho en ben erg nieuwsgierig of de beentjes nog achterlopen op de rest!

3. Amfy

Amfy Niet meer actief

is normaal hoor.

een baby groeit in delen eerst het hoofd dan de buik dan de bene. kan maar zo zijndat als je volgende week gaat meten de benen in ene voor lopen.(dat was bij ons het gevaleerste lopen de beneb 2 wken achtert en 2 weken later liepen ze 2 wken voor op de rest)

4. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Is volkomen normaal. Bij ons lag alles een week voor op normaal, en het buikje 3 weken. :$

En het is een kerngezonde meid (met nogsteeds een bolle buik :D).

5. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Dat was hier ook zo met de laatste echo bij 32w+5d. De echoscopiste vertelde toen dat dit normaal was.

6. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Heel gewoon! Mijn jongste dochtertje lag qua hoofd 3 weken voor, buik 2 weken voor, benen 1 week achter......
    Nu is ze bijna 3 maanden en trekt alles (gelukkig!) bij!

7. debq

debq Fanatiek lid

10 mrt 2010
    3.797
    761
    113
    Super bedankt voor jullie reacties!

Deel Deze Pagina