Dit is de 20 weken echo van onze mup, kan iemand hier het geslacht op herkennen? Mijn gevoel zegt al de hele tijd een meisje, mijn man weet zeker dat het een jongen is.... wat denken jullie? Mvg Mama Love
Toen wilde we het nog niet weten, nu wel, we hebben over 2 weken een geslachtsbepalingsecho, maar ik ben zeer benieuwd of iemand het nu al ziet (20 wkn). Daar de echo's niet gericht zijn op het geslacht zal het wel moeiljik worden vrees ik, maar ik heb ook al gezien dat er hier een aantal 'experts' actief zijn op het forum..... Hier zijn nog twee foto's:
Aan de laatste foto te zien denk ik een meisje. Zo zag het er bij onze echo ook uit (was geen geslachtsbepaling maar een echo op de fontys hogeschool). Later nog een keer een duidelijkere geslachtsbepaling gehad en bleek het echt een meisje te zijn.
Hmz....niet heel goed te zien, maar meisjes zijn drie streepjes, en die zie ik niet. Ik zeg een jongen!
Hallo, Op deze echo kan je het geslacht helaas niet zien. Ga naar Echopraktijk Drechtsteden: daar kunnen ze het heel goed in beeld brengen! Bij onze kleine al met 17 weken! Het kost 35 euro of als je op het inloopspreekuur gaat, geloof ik maar 25. Succes!!
Bij Echopraktijk Drechtsteden kunnen ze het geslacht heel goed in beeld brengen!! Ze kijken minimaal drie keer en proberen het zo in beeld te brengen dat wij het zelf ook zien! Echt top!