Hoi dames, Ik was te vroeg voor NUB foto omdat ik te vroege echo had. Nu heb ik deze gister laten maken, maar geen idee of er iets te zien is en of het nu eigenlijk wel kan zo tussen NUB en 16 weken. Wat zouden jullie hieruit opmaken, misschien geen juiste foto...
Ik kan hier geen nub zien!! Je moet een echo hebben van het zij profiel van je baby met de rug recht. Maar ik kan me je nieuwsgierigheid wel voorstellen, overigens ben ik geen expert in nub zoeken, misschien dat iemand anders het wel kan zien
Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik krijg heel erg een jongensgevoel bij je foto. Echter is het nog iets te vroeg om daar wat over te zeggen.
Hier is geen nub meer op te zien! De nub is na de 14e week al vertrokken Maar in jouw geval heeft hij plaatsgemaakt voor een piemeltje! Gefeliciteerd met jullie zoontje!!
En een jongen....ik dacht ook tegen balletjes aan te kijken.... Zou wel echt heel heel leuk te zijn! We wachten af maar bedankt voor gluren
Krijg de foto niet groter want dan geeft ie aan bestand te groot... Zal anders straks is proberen groter te krijgen.
ik zie iets tussen de beentjes, dus als de nub al helemaal weg (dat weet ik niet precies), dan zou ik denken een jochie!