Had dit berichtje ook al elders op het forum geplaatst maar kreeg weinig reactie daarom plaats ik het ook nog hier. Mijn zus is op het moment 26 weken zwanger. Vorige week werd er bij de echo geconstateerd dat het buikje 3 weken achter lag op groei. Vandaag heeft zij een nieuwe echo gehad en de achterstand is er nog steeds maar daarbij dacht de echoscopist ook een klompvoetje te zien. Door de combinatie van deze twee word er nu gedacht aan een chromosoom afwijking. En dat is wel even een flinke schok. Omdat ze het niet goed kon zien word mijn zus nu doorgestuurd naar het wkz voor verder onderzoek en een nieuwe echo. Het is nu afwachten wat er verder uit gaat komen maar zou het heel graag info of ervaringen van anderen horen die in een dergelijke situatie zitten of hebben gezeten of die hier op een andere manier ervaring mee hebben.
Mijn zoontje had wel een groeiachterstand (2 weken) maar geen klompvoetje. Groeiachterstand is nu meer dan ingehaald . Hopelijk weet je zus snel meer! Sterkte en succes.