Met precies 15 weken! Klopt nog steeds! Was overigens in Barendrecht over twee weekjes weer voor3/4d echo!
Hallo, Ik ben nieuw hier! Zwanger van ons 1ste kindje en vorige week met 16 weken geslachtsbepaling laten doen. Nu kwam het voor mij niet heel zeker over en ook op de echo kan ik het echt niet zien. Is er een mogelijkheid om een foto van de echo hier te plaatsen? Misschien dat jullie iets zien? Groetjes Macy
Wij doen met 12 weken nipt test waardoor we geslacht meteen ook 100% zeker weten 10 dagen later. Maar op echo kan het denk ik pas gezien worden vanaf 15 weken ten vroegste
Wij wouden kijken op 15 weken maar die kleine wou niets laten zien. Toen op 18 weken nogmaals geprobeerd maar ook weer helaas handen ervoor. Bij de 20 weken echo pas gezien dat het een meisje werd. Echo's waren in het ziekenhuis dus niet speciaal op geslacht
Bij zoonlief zagen we met 17+3 duidelijk een piemeltje. Hetzelfde echobureau geeft nu vanaf 15 weken terugkomgarantie, dit keer gaan we met 15+5 kijken of hij een broertje of zusje krijgt.
wie is er bekend met de vroege geslachtsbepaling bij echobureau Femme Amsterdam? en heeft daar ervaring mee?
Ik woon in Zuid Holland dus geen idee voor jouw omgeving . Zelf laten doen met 16 weken, kon ook al met 15 maar met 16 moest het goed te zien zijn. Daarvoor kon het nog lastig zijn zeiden ze tegen me... En ik vond het ook wel fijn omdat ik met 12 weken een echo had en dan dus 16 extra en de 20 weken echo (elke keer 4 weken er tussen in).
Eerste keer bij dr. Papa in amsterdam geweest. Die gaf zelfs garantie dat hij alles zou vergoeden als hij het fout had xD. Ik was toen net geen 16 weken maar hij doet het vanaf 13 weken. Nu bij mijn eigen vk geweest, die doen nu ook echos en hebben het nieuwste apparaat wat er op de markt is, met 15 weken toen gedaan met met 20 weken was het nog steeds een jongentje xD.
Ik met 17 weken en 2 dagen. Ze was er heel zeker van dat het een jongetje wordt, ze zag het heel goed! Over een paar weken de 20 weken echo, kijken of het nog steeds klopt
Waar in twente als ik vragen mag? Ik zou 15w5d zijn met mijn vriendschap verjaardag dus dat is een leuk moment dacht ik