De titel zegt het eigenlijk al. wat is een mooi termijn voor de Pretecho 3D/4D ? Ik wilde het eigenlijk doen omdat mijn familie uit het buitenland hier voor 2 weken is, maar bij 25 weken gaan ze alweer weg en vaak raden ze toch wel aan tussen de 26 en 28 hele mooie beelden. Zal dat kleine weekje echt verschil maken ??
Ik heb m bij 28 weken laten maken. Onze echoscopist raadde dat aan omdat de baby dan al wat meer vet heeft en de beelden toch het mooist zijn.
Ik denk dat je iets eerder ook al enorm mooie beelden hebt.... met 12 week precies heb ik een GUO gehad in 4d en daar zag je al zo enorm veel op!!! Verbazingwekkend eigenlijk zo klein, dus met 25 week moet het al helemaal mooi eruit zien. Mijn volgende 4d is volgende week donderdag. Krijg elke week een echo, maar die in 4d zijn toch wel heel bijzonder
bij ons zeiden ze ook met 28 weken de mooiste beelden te hebben. dus ben bij 28+3 geweest maar helaas mislukt en week later terug komen. helaas toen weer mislukt dus hebben geen 3/4d echo. maar ik denk dat je bij 25 echt wel een mooi beeld kan hebben maar t hoeft dus niet altijd te lukken.
Hier een pretecho gehad met ruim 24 weken (kind nr1) ruim 26 weken (kind nr2) en ruim 28 weken (kind nr 3). Ik vond de laatste het mooist qua vorm, baby's hebben dan net wat spek op het lijf, maar ook zijn de technieken heel veel verbeterd sinds 7 jaar. Maar ook met ruim 24 weken zag ik echt mijn zoon er al in qua gezichtje hoor, dus ik denk dat je rond die termijn een hele mooie echo kan hebben, met familie
Hier word voor 3D geadviseerd dit tussen de 24 en 28 weken te doen! Bij mijn meiden beide rond 25 weken gedaan en heel mooi beeld gehad! As vrijdag gaan we naar ons binkie kijken ben benieuwd! Ik zou gewoon lekker gaan!
Hier zeiden ze 27weken. Heb hem ook gelijk afspraak gemaakt voor in die week. Heb bij mijn 2e met 18 weken gedaan ivm geslachtsbepaling en ook dat was mooi om te zien. Maar na 25 weken is de baby wel voller.