Hallo allemaal. Ik ben deze maand voor het eerst gaan tempen. Iedere dag had ik 36.3 of 36.4, vrij stabiel zou je zeggen, maar steeds een negatieve ovulatietest. Nu had ik gisteren op dag 25 een temp van 36.7, maar weer een neagtieve ovulatietest (twee keer getest die dag, omdat ik voelde dat ie er aan zat te komen). Die avond (gisteren dus) geklust, en vanochtendweer een temp van 36.7... Als je naar mijn temp kijkt zou je zeggen dat ik op dag 24 al mijn ei heb gehad toen mijn ovutest nog negatief was. Ga morgen zowiezo nog een keer tempen, maar ik ben bang dat we de kansen deze maand weer hebben verkleind, omdat we de dagen ervoor niet geklust hebben -kan iemand mij vertellen hoe dit kan of wie dit ook mee heeft gemaakt. -wat is betrouwbaarder; de temp of de test? Alvast ebdankt voor jullie antwoorden!
Volgens mij zijn de ovulatietesten betrouwbaarder. Je temp kan namelijk om de kleinste redenen al omhoog of omlaag schieten. (je kan een virus onder de leden hebben) vooral in deze periode waar ziek zijn zo erg heerst. Succes Groetjes Debby
Dank je wel Debby voor je antwoord, ik hoop het maar Ik zie dat jij je eisprong hebt vandaag! Succe met klussen, ben je al lang bezig?