Ik wilde het alleen even kwijt. Gister ben ik voor de 3e keer bij de vk geweest en ik had gehoopt dat er een sneltreintje door de doptone zou gaan. Ook omdat ik "al" 13 weken zwanger ben. Bij Leo hoorde ze het hartje al bij 11 weken. Na lang zoeken en een paar inwendige scheten heeft ze de zoekpoging gestaakt Wel kon ze duidelijk voelen dat mijn baarmoeder gegroeid was, die zit op een hoogte die bij 14-15 weken ook wel voorkomt, dus ik hoef me geen zorgen te maken. En het gekke is, dat doe ik dan ook helemaal niet (vreemd, normaal zou ik in tranen zijn of om een echo zeuren...) Over 2 weken heb ik weer een afspraak en dan zegt ze dat we het hartje zullen vinden, als het niet met de doptone lukt, dan met de echo (en nu stiekem hopen dat Houdini zich weer verstopt ) Blijkbaar heeft er zich op mijn buik alweer een flinke laag spekkies genesteld... Groet van Kiki
hoi meid ik ben blij dat je zulk vertrouwen in je verloskundige heb maar ergens denk ik dat je gevoel je ook niet voor de gek gaat houden dus zal het ongetwijfeld allemaal goed zijn en wie weet krijg je zowiezo die echo nog wel volgende keer nu op naar de volgende halte waar je het treintje dus wel kan horen groetjes nathalie
ik ben gister geweest, 13 weken en 4 dagen, en ook kon ze het hartje niet vinden. ze gaf het al aan omdat de baarmoeder groot was en hij overal kon zitten maar ze heeft met de echo nog gekeken, ik maakte me eigenlijk ook geen zorgen.
hey meid ik had dat met 14 weken met doptone niet te vinden maar kreeg een echo kindje bewoog en hartje klopte ook als ik me toch zorgen maakte mocht ik altijd bellen
ik had met 17 wk de schrik van me leven toen ze zeiden dat het hartje niet meer klopte. ik huilend naar het ziekenhuis voor een spoedecho bleek alles gewoon goed te zijn zeg. pfff nou dan krijg je echt de schrik van je leven en dacht dat het weer over was. met 13 wk was het trouwens hier wel erg goed te horen
Heel vervelend, ik had het ook een keer toen een stagiaire ging luisteren. Gelukkig konden ze het weer vinden na voor mijn gevoel een eeuwigheid. Hij zat helemaal onderin. En ik ben al zo'n neuroot.
Dat was het zelfde met onze eerste kindje! Met 13 weken hoorde we helemaal niks en kregen 2 uur laten gelijk een echo en alles was prima! Het kindje lag heel diep. En nu dacht ik van nou als hem weer niet vinden dan wil ik gelijk een echo en daar stemde me verloskundige gelijk in mee! Ik zou eigelijk geen 2 weken kunnen wachten hoor.