angelsound

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door suzy83, 30 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suzy83

suzy83 Fanatiek lid

20 okt 2009
    1.556
    0
    36
    NULL
    NULL
    vraagje:

wie heeft er ervaring met de angelsound?
    Vanaf hoeveel weken konden jullie het hartje horen..
    en kunnen jullie vertellen hoe je het beste op zoek kan gaan naar het hartje??

alvast bedankt voor de reacties!!

groetjes

2. Ik heb er zelf ook één, heb deze voor het eerst geprobeerd met 10 weken zwangerschap, hoorde alleen mijn eigen hartslag. Paar dagen later nog een keer geprobeerd en toen hoorde ik de hartslag van onze kleine man al. Je moet echt heel laag zoeken, net boven je schaamstreek. Je merkt echt het verschil met de hartslag van je kleintje, gaat heel snel net een trein. Wees niet bang wanneer je het niet direct hoort.

3. suzy83

suzy83 Fanatiek lid

20 okt 2009
    1.556
    0
    36
    NULL
    NULL
    bedankt voor je reactie!!!

4. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ik heb er 1 te leen van mijn collega. Ik kreeg deze met 12 weken van haar. Ik heb hem ook meteen gehoord. Je moet inderdaad heel erg laag zoeken, net tegen je schaambot.

Nu gebruik ik hem nog wel eens hoor. Toch wel minder dan in het begin omdat het nu lekker aan het bewegen is. Maar als kleine uk me iets te rustig is, ga ik toch even liggen luisteren, Buiten dat is het ook enorm rustgevend om de hartslag van je kleine te horen:D.

Succes!:D

5. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Nou ik heb niet zo'n goede ervaring met mijn angelsound (die van de kijkshop) ik ben nu 25 weken en nog steeds niet het hartje kunnen vinden!!
    Verloskundige heeft het ook geprobeerd met onze angelsound maar ook zij kreeg niet veel te horen ja heeeellllll erg ver weg! :( en heel zachtjes...

6. suzy83

suzy83 Fanatiek lid

20 okt 2009
    1.556
    0
    36
    NULL
    NULL
    bedankt weer voor al jullie reacties... ben ik erg blij mee...

en kleintje88 ik heb wel is gehoord dat je een keer de baterij moet vervangen als ie het niet goed doet... ik weet het ook niet hoor...

7. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    Ik heb geen angel sound merk maar een ander merk (niet de van de kijkshop) want daar heb al veel slechte dingen over gehoord.
    Ik kon het met 14 weken a 15 weken horen. Maar het ligt er echt aan hoe zwaar je bent (of je super dik bent) En je moet idd laag zoeken. En vooral de tijd effe voor nemen.

gr

8. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Misschien ligt je placenta aan de voorkant?
    Dan kan het zijn dat het kleintje wat verder weg ligt en niet hoorbaar is.

Ik kon vanaf ruim 11 weken het hartje horen, maar soms ook even niet, dus niet panieken als het even niet lukt!
    Soms heeft het wat meer "zoektijd" nodig.

Succes!

9. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Nieuwe batterij, en koptelefeoon van bijv. Mp3-speler kunnen al een heel verschil uitmaken. En lekker veel gel of babyolie ;).

Bij mijn 1e was ik 10w3d.
    Dit keer had ik de angelsounds pas met 12w1d in huis.

10. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    met 11 weken hoorde ik het hartje.
    Ter hoogte van het schaambot, en met
    gebruik van veel (massage)olie.

Het was net een snel galoperend paard :)
    Ging flink te keer ! :)

De eerste paar keer kon ik alleen mijn eigen hartslag
    vinden, dus het was wel ff zoeken...

11. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    jemig wat vroeg!

Mijn gyn wou niet eens luisteren toen ik 13 weken zwanger was!!!

12. sonja17

sonja17 Actief lid

14 feb 2009
    155
    0
    0
    hee suzy goeie topic!!

Hier ook nog niets te horen!! En ik kom er net achter dat die van de kijkshop de jumper angelsounds is...laat ik die nu net ook hebben zucht... Ik kan zelfs mijn eigen hartslag heel vaag horen! Morgen ben ik 12 wk maar pas maandag naar de vk. En dan ga ik het pas vertellen(als het allemaal ok is natuurlijk). Of de angelsound moet ineens wakker worden hihi. zijn er ook die met dit merk wel goede ervaringen hebben??

13. Mimi85

Mimi85 Actief lid

13 jul 2009
    378
    0
    0
    NULL
    NULL
    MEt 10 weken al het hartje gevonden. gewoon heel laag zoeken en idd het hartje van de baby gaat als een ouderwets treintje. Zo ervaarde ik het. Soort van locomotiefje.

Ik ben er helemaal tevreden over!

14. Burcu91

Burcu91 Lid

17 nov 2009
    21
    0
    0
    Ik had de angelsound besteld met 13 weken en ik kreeg het hartje meteen te horen. Gewoon rechts (voor anderen links) onderin zat ze meestal. Het is echt leuk om te horen. Ik heb het gewoon via internet besteld. :)

15. suzy83

suzy83 Fanatiek lid

20 okt 2009
    1.556
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ sonja...

tja ik denk als we nu wat ervaringen van anderen horen lukt het ons mischien sneller te vinden...
    ik had trouwens wel ook een jumper maar wel die 2 kastjes aan mekaar zeg maar... dat rose ding!!

ben benieuwd hoe het bij de vk ging voor je...
    ik mocht van de vk een extra acho doordat het bij mij zo was verlopen begreep ze mijn angst en onzekerheid goed!!

bedankt vovor jullie ervaringen allemaal...

liefs

16. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Had hem vanaf 8 weken, en pas bij 13 weken kon ik het voor het eerst horen. Zo bijzonder! Daarvoor lukte het niet.. was er niet stresserig om hoor.. wist dat het niet bij iedereen zo vroeg kan.

En nu is het zelfs zo, dan ik binnen een paar seconden de kleine al te pakken heb.. na een poosje ga je ook geluiden herkennen als het vruchtwater, de kleine die langs zwemt, een por tegen de baarmoederwand.. heel grappig.. ik vind het een aanrader!

17. desteny

desteny Actief lid

13 dec 2005
    272
    0
    0
    Ik heb mijn angelsound overgenomen van een vriendin toen ze is bevallen.. ik was toen 12 weekjes en werkt perfect!! de eerste keer was wel ff zoeken maar daarna geen probleem... nu gebruik ik hem helemaal niet meer omdat ze erg voelbaar aanwezig is de hele dag:p

18. veghelsemeid

veghelsemeid Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.083
    0
    0
    huisvrouw
    veghel
    ik heb ook de jumper angelsound
    en hoorde het hartje met 13weekjes
    en heb er totaal geen problemen mee
    en idd hartslag van je kleintje lijkt net op een galoppeerend paard
    haha leuk om te horen

19. nummer 4

nummer 4 Bekend lid

28 jan 2009
    774
    0
    0
    huismoeder
    noord-holland
    das niet waar want ik kon bij de derde zwangerschap met bijna 10 weken het hartje horen en ben toch echt niet een model met maatje 36:$:$maakt volgens mij dus niks uit hoor!!!

Deel Deze Pagina