geslachtsbepalings-echo, wil je het wel of niet weten?

Discussie in 'De lounge' gestart door Simenda, 22 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. celientje

    celientje Actief lid

    9 nov 2005
    382
    0
    0
    nu nog thuisblijfmoeder
    almere
    Bij mijn eerste 2 zwangerschappen heb ik geen pretecho laten maken. BIj de eerste werden er wel meer echo's gemaakt omdat ik toen in het ziekenhuis lag de laatste weken, en toen zei de gyn wil je het weten? Nee, dat wou ik niet. Pech was alleen dat toen ik naar de verloskamer moest het wiegje klaar stond met een blauw dekentje, en ik toen gelijk wist dat ik een zoon zou krijgen.

    Nu ik met mijn man voor een 3e kindje ga, wil ik zeker een 3d echo laten maken, en ik zou het wel willen weten. We moeten alles opnieuw aanschaffen, dat maakt het iets makkelijker, maar eigenlijk is het gewoon puur een gevoel dat ik het nu wel graag zou willen weten.
    Nu eerst nog maar zwanger raken.

    groetjes
    celiene
     
  2. Eyrah

    Eyrah Lid

    10 jan 2006
    87
    0
    0
    enschede
    Ik ben te nieuwsgierig om er niet naar te vragen hihi.
    Dus ja, ik wil het wel weten ;)
    Mijn vriend wilt het niet weten en dus vraag ik het tegen die tijd of ze het op een papiertje willen schrijven en het voor hem geheim houden :)
     
  3. Susan

    Susan Lid

    18 aug 2005
    94
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Ridderkerk
    Wij wilde het bij de eerste absoluut niet weten. Toen dacht ik de hele zwangerschap dat het een jongetje zou worden, fout gedacht het is een mooi meisje geworden. Bij de 2e hebben we een punctie gehad dus was het bekend wat het gaat worden en wilde we het ook weten. Het blijft toch wel een verrassing hoe die kleine eruit ziet. Het is nu wel leuk om alles gericht te bedenken en te kopen.

    Groetjes van Susan
     
  4. Simenda

    Simenda Lid

    21 nov 2005
    75
    0
    0
    Ik heb me gister toch maar laten vertellen bij de echo wat het wordt, en ik had al hele tijd zo'n gevoel, maar voor de volle 100% wist ik het natuurlijk niet zeker. Ik wil het nu verder voor mezelf houden op mijn moeder na, lekker om nu te zeggen " ik zei het toch! " :D hahaha..
    Heb er geen spijt van..
     
  5. Saraah

    Saraah Fanatiek lid

    6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    ik vind het heel moeilijk, ik wil het eigenlijk niet weten....dat het gewoon een verassing is bij de geboorte...maar aan de andere kant, ben ik zo nieuwsgierig.....en wil ik dingetjes kopen....das moeilijk als je niet weet wat het is....hihi :)

    mijn vriend wil het eigenlijk wel weten....maar ik zit echt te twijfelen...

    Groetjes Sarah
     

Deel Deze Pagina