Goedemorgen! Nu we weten dat er een tweede spruit aankomt mogen we alles weer gaan regelen. Ik heb nu iets minder geduld dan bij de eerste en wil de echo iets eerder dan de 10 weken. Ik kan nu al bijna mijn mond niet houden en willen eigenlijk pas na de echo het bekend maken.. Nu is het zo dat het echo centrum waar ik heen ga geen termijn voor de 10 weken doet. zelfs niet op 9.2 dus denk ik eraan zelf al eerder een echo te laten maken. Nu ben 13 juni 8 weken en zou graag een echo willen maken op 11 juni, ik ben dan 7 weken en 5 dagen. Is er dan al wat te zien? De vrouw van de echo zei vanaf 8 weken heb je waar voor je geld. Hoe hebben jullie dat ervaren? Bedankt!
Bij de eerste had ik een echo met 7w1d en bij de tweede bij 6w6d. Op beide echo's was een heel klein stipje te zien met een knipperend hartje. Er is niet veel te zien op die vroege echo's, wat dat betreft ben ik het wel met het echocentrum eens dat je pas na 8 weken waar voor je geld krijgt. Pas dan is er ook echt een mini-mensje te zien. Dit was mijn echo met 7w1d, dan heb je een beetje een idee
Ja hoor. Mijn eerste echo was ook precies met 7 weken en 5dagen. We zagen een mooi kloppend hartje. Dus dat heeft zeker zin.
Dit was met 7w6d bij onze tweede, uitwendig. Morgen mag ik met 7w5d, dit is onze derde. Dit keer wordt het inwendig, loop nu bij de gynaecoloog en zij heeft dit al aangekondigd
Een frummeltje met een kloppend hartje zagen wij inderdaad ook. Een beetje zoiets als op de echo van mijn voorgangster hierboven (mooi plaatje ook!)
Zeker weten is dit zinvol! Doen zou ik zeggen! Hieronder is onze echo op 8weken 1 dag... al een mini mensje!
Zeker, hier 7 weken en 5 dagen. De dooierzak zie je rechts, daarnaast ons kindje(van boven af gezien) en je ziet al armpjes en beentjes zitten. Dit was een inwendige echo
Dit was mijn echo met 7.2 weken. Het was een klein boontje met hart actie. Dus ja ik zou zeggen het is wel de moeite
Wij hebben zojuist een eerste (inwendige) echo gehad met 7w4d en al een klein boontje te zien met een kloppend hartje . Dus zeker de moeite waard!
Ik heb een echo gehad met 6+3 weken en er was al een kloppend hartje te zien. Was wel een inwendige echo.
Zeker de moeite waard! Ik had een echo met 6w6d en een prachtig boontje met kloppend hartje (terwijl ik eigenlijk kwam voor een nacontrole omdat ik dacht een miskraam te hebben gehad). En dat met een uitwendige echo!!
Oh wow wat een hoop reacties! Super leuk! ik was vergeten op abbo te drukken en dacht er nu opeens weer aan haha Fijn om te zien dat je wel al kan zien of het hartje klopt en dat er een kindje zit. Ik ga morgen de afspraak gelijk maken voor de 11de! Ik ben dit keer echt zo nieuwsgierig! Vorige keer was ik alleen maar bang dat het niet goed zou zijn (wat het wel was en nu hier rond banjert) maar nu heb ik die zenuwen helemaal niet. Alleen heel nieuwsgierig en een klein deel dat ik wil checken of het allemaal goed is. Bedankt voor de echo's meiden! Heel goed beeld heb ik nu!