Hoi allemaal Gister hebben wij met 15 weken de geslachtsbepaling gehad.. en we krijgen een jongen! We hebben al een jongen. We waren er nu helemaal van overtuigd een meisje te krijgen, alles wees erop. (NUB theorie en voorspelling van een paragnost) Ons eigen voorgevoel was ook een meisje (misschien ook wel de voorkeur, sorry) Weet dat ik blij moet zijn dat het kindje gezond is, en dat zijn we ook! Maar een gevoel kan je niet uitschakelen... zijn er mama's die dit herkennen? Ik ben mezelf nu aan het wijsmaken dat ze het misschien verkeerd gezien hebben.... Ik weet dat het allemaal verwend klinkt ect. Maar kan er niks aan doen dat ik dit gevoel heb, heb me gewoon nooit gezien als een mama van 2 jongens! Iedereen zegt: o is toch leuk voor jullie zoontje! Dan denk ik JAAA (vind ik ook echt) maar ergens knaagt het gewoon omdat ik er zo van overtuigd was.. Sorry als ik hiermee andere mama's kwets of egoïstisch overkom, hopelijk begrijpt iemand me...
Je kwetst hier ongetwijfeld andere mama's mee(mij ook wel een beetje),maar.... Het is je gevoel,en daar zit nu eenmaal geen knopje op die je even om kan zetten,ik denk dat je gewoon even moet wennen aan het idee,en straks je niet meer kan voorstellen dat je dit gevoel ooit gehad hebt. Het geslacht is echt wel het allerlaatste waar ik me mee bezig hou,maar dat komt ook door mijn voorgeschiedenis,misschien als ik verder niks had meegemaakt,dat ik dit ook wel gehad zou hebben,dus ik zal je er echt niet om veroordelen.Ik kan het mijzelf alleen echt niet voorstellen,dat je het ene geslacht liever zou hebben dan het andere...en daar komt dit toch wel een beetje op neer.Maar nogmaals,misschien had ik dit ook gehad bij een normale geschiedenis.Gewoon even wennen,en dan komt het vast goed. Edit:Ik zie nu pas dat ik in iemand anders haar topic heb gereageerd op berichtje hierboven,sorry meiden,is niet expres gebeurd.
Dus het is nu toch een meisje, terwijl de echo in Lommel uitwees dat het 100% zeker een jongen zou zijn? Is het op eigen risico of krijg je je geld terug? Apart zeg!!
Inge ik snap je wel (zie ook mijn reactie in mijn eigen topic), maar misschien kun je beter zelf een topic openen over dit onderwerp? Ik denk dat je dan veel meer reacties zult krijgen.