De vrouw gaf ons geen 100% zekerheid (uk had beslist geen zin om enige vorm van medewerking te verlenen), maar zij denkt dat het een jongen wordt. Wat zeggen jullie? (het kan ook een "verkijking" op de navelstreng zijn?) Over 3 weken hebben we de 20 weken echo. Hopelijk werkt uk dan iets meer mee. Deze praktijk werkt trouwens met verwarmde gel. Dat was een stuk beter als de koude gel in het ziekenhuis! Hebben vandaag overigens voor het eerst ook het hartje gehoord. Dat was prachtig!
Lijkt idd op een jongen... Spannend nog even! Wij zijn er ook geweest en idd warme gel veel fijner Wij hadden een dvd opname willen hebben maar helaas was er iets fout gegaan waardoor dit was mislukt.... Eigenlijk verwacht je dan dat ze alsnog even gauw een kleine opname maken wat ze niet deed.. maar op dat moment was ik zo blij verrast met nieuws een zoontje te krijgen dat t me nie uitmaakte verder was fijn daar!
Jongen of meisje, mij maakt het het absoluut niet uit... Bij de bovenste foto, hoor je dan niet ookl een piemeltje / uitsteeksel te zien? Of zie je alleen net de balletjes (die 2 witte 'streepjes' waar de pijl naar wijst?) Gewoon vraagje hoor, omdat het beeld niet heel duidelijk is. Dus de navelstreng ligt niet op een 'rare' manier voor het geslacht? Ik heb er geen ervaring mee, dus...
Ik denk dat wat jij bedoelt als balletjes het piemeltje is, daaronder zie je namelijk ook nog een ronding.. dat zie ik als balzakje Hieronder mijn fotos die ik meekreeg missch herken je het beeld van tijdens jou echo! eerste twee is van echotoon, hier van zij aanzicht helemaal niet veel te zien. de andere twee zijn van de 20wk echo,
En weet je nu al zeker wat het wordt? Wanneer volgende echo?? Hier nog dikke 3 wkn en dan hopelijk ook bevestiging vh geslacht
MamavanDaisy, jouw foto's zijn, vind ik, wel veel duidelijker. Bij jou zie je tussen de beentjes echt de balletjes en het piemeltje. Bij mij is dat meer 'een geheel'. Ik hoop dat we over 3 weken een duidelijker beeld krijgen.