Geslachtsecho twijfel

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Gladysx, 10 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Hier ook aan de hand van de nub 80% kans op een meiske. Maar werd met de 20 weken echo duidelijk een jongen.

Maar deze vrouw is dus wel heel zeker van haar zaak. Dat was bij mij dus niet zo, was meer een kansberekening. Anders inderdaad gewoon nog even wachten met echt roze/meisjes spullen kopen en vanaf de 20 weken echo vol inslaan.

2. PandaBeertje

PandaBeertje Fanatiek lid

19 nov 2015
    1.681
    4
    38
    Vrouw
    Maar waarom doe je zo vroeg al een geslachtsbepaling, terwijl je vervolgens gaat twijfelen? Waarom wacht je dan niet gewoon?

3. Gladysx

Gladysx Lid

16 sep 2015
    36
    0
    0
    Ik twijfelde eerst niet ;) totdat mn broer vandaag met her verhaal aankwam dat het bij hun eerst ook een meisje was en later een jongen. Daarom twijfelde ik.. het is ook mijn 1e kindje

4. Babybelly89

18 sep 2016
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,
    Ik had eergister de 20 weken echo. De verloskundige vertelde ons dat we een meisje krijgen, maar hij keek alleen vanaf de zijkant. Ik kan er niks uit op maken. Bij onze zoon hadden we een pottyshot en zag je duidelijk een piemel. Zijn hier meerder ervaringen met geslachtsfoto alleen vanaf de zijkant?
    Liefs

5. Saare

Saare Actief lid

9 apr 2012
    191
    1
    0
    NULL
    NULL
    Maar tijdens een 20 weken kijken ze juist tochh heel uitgebreid? Ik denk wel dat hij het uitgebreid heeft gezien hoor. Alleen toen hij jou het antwoord gaf, dat misschien het zijaanzicht in beeld was?
    Is dit een mogelijkheid?

6. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

27 jun 2007
    1.711
    0
    36
    Ik weet niet eens waar ik moet kijken bij dit plaatje... Bij mensenwerk is er altijd een kans dat er een foutje wordt gemaakt. Over 6 maanden weet je zeker wat het is :D
    Nee hoor, ik begrijp dat je het graag zeker wil weten. Ik zou nog een echo met een week of 15-16 laten maken. Dan is ukkie ook weer wat groter en kan je het zelf ook wat beter zien. En, het is altijd leuk om even daarbinnen te loeren ;)

7. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Dit is geen NUB hoor. Duidelijk een meid zo met de 13 weken. De schaamlipjes zijn met deze termijn nog "groot". Vandaar denk ik jouw twijfel.

Ik vind het een mooie duidelijke echo in ieder geval.

8. Gladysx

Gladysx Lid

16 sep 2015
    36
    0
    0
    Hartstikke bedankt voor je uitleg! Inderdaad later begon ik te twijfelen ivm de opgezette schaamlipjes. Ik heb zelfs de mevrouw van het echo bureau nog terug gebeld of het wel klopte haha. Ze zei inderdaad; ik zie echt duidelijk een meisje! ;)

9. Babybelly89

18 sep 2016
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja hij vroeg zelf of wij het geslacht wilde weten 20 weken echo duurt idd een half uur en hij heeft alles bekeken waaronder het geslacht en hij zei hier groeit echt niks meer aan. Had het over de schaamheuvel die hij kon zien etc. Maar omdat de echofoto van de zijkant is en niet van onder zoals bij me zoon twijfel ik.. maja zullen de hormonen wel zijn!

10. Gladysx

Gladysx Lid

16 sep 2015
    36
    0
    0
    De foto is van onderen genomen.. je ziet dus 2 beentjes en de schaamlippen

11. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Bij onze babies hebben ze met 16 weken ook vanaf de onderkant en de zijkant als bevestiging bekeken. Baby 1 had van onder duidelijk een piemel die je van zijkant ook zag. Bij het meisje zag je van onder de streepjes en van opzij "niets" wat zij als bevestiging aangaf.

12. Joppie1

Joppie1 Niet meer actief

Ik zou van de echo met 13 weken en een dag niet uit durven gaan. Ik heb eens een 3D echo gezien van het geslacht met 13 wk en 2 dgn en dan is het nog helemaal niet af. Dus wie weet welke kant het nog op kan gaan. Schedel vind ik wel een meisje.

13. Babybelly89

18 sep 2016
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij onze zoon zag je ook duidelijk een piemel met 16 weken en 20 weken. Misschien twijfel ik omdat ik het niet herken zegmaar.

14. Aiseria

Aiseria Bekend lid

22 jul 2014
    876
    3
    16
    Ik heb gewoon gewacht tot tussen de 15 a 16 weken, zodat het héél duidelijk zichtbaar is.
    Maar zelf zou ik gokken op een meisje o.b.v. de eerste foto, maar ik zou idd nog niet te groot inslaan qua roze.

Deel Deze Pagina